Gå til innhold

beste måte og tjene penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå som maks lvl er lvl 80 tenker jeg hvordan man skal tjene best og raskest penger.. i og med at det er enda MANGE low lvls n00bs som springer rundt og kjøper fra AH osv.. vil da ikke farme Deadmines være beste måte å skaffe G på? Jeg mener, når man er lvl 80 vil det gå føkkings raskt å cleare Deadmines i forhold til ett party på 5 med low lvls.

Å tenk at MANGE av itemsa i Deadmines er BOE (bind on equip) så slike items vil gå rett inn på AH så er det bare å vente på low lvls kjøper dem. Og når du er lvl 80 tar du vel kanskje en boss på ett slag? Det vil gå drit raskt

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

... Det er mye gull.

Anyway, Duffo, på 80 burde du kunne soloe SM minst like fort som DM, og antakeligis få mer profitt ut av det, hvis du absolutt vil soloe instancer for å tjene penger.

Endret av -Evolution-
Skrevet (endret)

Testa å respecce Discpline på priesten min i natt og har dratt inn ca 1500g på de siste 3-4 timene. Dette er gull loota, cloth til AH (har tailoring og får extra med cloth fra mobs) og items som selges til vendor. I tillegg har jeg fått 2 blues og 1 enchanting recipe... Tror jeg skal holde meg til dette framover... :)

(Det er da AoE grinding ftw, ca 10-20 lvl 80 mobs om gangen. Gjør det også litt mer variert da man sjelden står og AoE'er på denne måten som priest - hvertfall for min del :))

Endret av oslofreak
Skrevet

Tjener godt med gryn på leveling fra 70 til 80 (75 nå, tjent 2000G). Deretter er dailies og gathering professions eller creating professions som blacksmithing, inscription etc etc en god inntektskilde.

Håper at jeg ikke har så mye igjen å gå når jeg dinger 80 for å få den forhutrade epic flying skill, cold weather flying og epic flying mount. Wrath of the lich king kom jo før jeg hadde begynt å spekulere i pengetjening.

Skrevet

Man tjener syke penger på Skinning + LW!

På magen min har jeg tailoring og minning, kan selge den 24 timers cooldownen for 200-300g, pluss at jeg kan selg alle andre ores og barer for MYE gull.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
Utnytte AH er den beste måten. En i gamle guildet mitt traff gold cap kun ved AH-spekulering.

Øh, da skal spekuleringen være "god."

For tviler det er sååå mye penger å tjene på akkurat det, haha ;P

Jeg vet man kan tjene gode penger, men... ja.

Skrevet
Utnytte AH er den beste måten. En i gamle guildet mitt traff gold cap kun ved AH-spekulering.

Det kan være svært lønnsomt, men krever at du setter deg inn i det.

Skrevet

En mage venn av meg, gjør dette mens han gjør lekser. Altså, han tar små pauser fra leksene, sjekker gjennom AH, kjøper billig, selger dyrere. Han har vel tjent litt over 60k på det nå, tror jeg. Holdt på en god stund da, men han har ikke grindet eller farmet i evigheter for å få tak i gullet, heller. Små pauser på noen få minutter fra leksene innimellom og han tjener fett.

Skrevet

AH er rimelig profitabelt, men er også ganske kjedelig, foretrekker å gjøre andre ting. Professions er min favorittmåte å tjene penger på, cooking / fishing gir en latterlig høy profitt hvis serveren din har et noenlunde stort PvE miljø.

Jewelcrafting er også genialt, istedenfor å kjøpe recipes for tokens man får for daily JC questen (1 per dag), kjøper jeg Dragon's Eye og selger jeg de på AH. Selger for rundt 350-400G på min server, og det er ikke noe problem å selge. Så det er 350g+ per dag for EN quest.

Skrevet

OK , ta mining og jewlcrafting.

Start dagen med å sjekke prisen på ore. Er saronite billig , så kjøper jeg stort, er den dyrt så farmer jeg. Prospecter den og cutter alle rare gems. Disse selger som regel for 75-150 hver. (Passer selvfølgelig på å plukke de mest lønnsomme gem cutene hos vendoren).

Når jeg har cuttet nok til å mette etterspørselen (typisk 3 gems av hvert cut , man må ikke overdrive dette) hiver jeg dem på AH. Common gems selger jeg i stacker. Beholder noen til daily JC quest. Deretter over på dailies.

Man tjener en god del på dailies samtidig som man har en 1000-2500g i postkassa dagen derpå :)

Dette er hva jeg har gjort den siste uka og det fungerer glimrende. Hvertfall helt til flere personer har de lønnsomme gem cuttene , da vil jo prisene synke igjen.

Skrevet

Kjøpte 13 stk living ruby til 6G stk, la dem ut igjen rett etterpå for 22G stk, solgte dem i løpet av 30 min. Lønner seg å scanne AH i ny og ne ja.

Husker jeg og kjøpte et epic sverd til 100G, solgte det etterpå for 1300G. Egentlig lurt å henge litt fra tid til annen på AH om du har en oppdatert Auctioneer som har de siste reelle prisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...