Arne Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hei! I går lastet jeg ned demoen til Civilization 4, og prøvte den. Den het bare civilization IV og ingenting mer. Jeg syntest brukergrensesnittet på den var veldig bra. Hvor mange ulike versjoner av Civ4 finst det egentlig? Jeg fikk prøve noe som heter Colonization hos en kamerat, og det så helt annerledes ut. Håper noen kan forklare dette, og hva som er forskjellen, og hva de vil råde meg til å kjøpe. Jeg syntest brukergrensesnittet i demoen var veldig bra og vil gjerne fortsette å ha det. Er det colonization som er det vanlige civilization? Jeg blir forvirret av alle disse navnene! Med vennlig hilsen Arne
Rampage Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Colonization er ett eget spill, som egentlig bare har fått Civilization-brandet kastet på seg for å lokke flere. Civilization IV er det nyeste i rekka ja.
Snerk Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Civ4 har to expansion pakker. Warlords og Beyond the Sword. Beyond the Sword er den nyeste og inneholder nesten alt fra Warlords. Men om du er ny til serien kan det være lurt og ignorere expansion pakkene til du har sikkelig satt deg inn i orginal versjonen. Og om du blir lei av vanilla versjonene. fins det et lass med modder på civfanatics forumene, http://forums.civfanatics.com/forumdisplay.php?f=215 . Bl.a. den imponerende Fall from Heaven.
Arne Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Takk for informasjonen. Jeg kommer meg ikke til butikk i morgen, vil det være en fordel alikevel å bestille det i fysisk form med dvd fra absoluttspill.no eller kan jeg likegjerne kjøpe/laste det ned via en nedlastingstjeneste?
Snerk Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Ser det koster bare 100,- hos absoluttspill. Du finner det nok ikke noe billigere enn det. Løp og kjøp.
FourEyes Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 http://www.gamer.no/artikler/civilization_...onization/56352 Anmeldelsen av Colonization. Burde forklare ganske bra hva som er forskjellen
Arne Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 (endret) Ser det koster bare 100,- hos absoluttspill. Du finner det nok ikke noe billigere enn det. Løp og kjøp. Bestiller den fra play.com tenker jeg, der jeg får hele pakken med expantions til £9.90. Forresten, går det ikke an å save spillet sitt i civilization IV? Endret 6. desember 2008 av Arne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå