Admin'c Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Gjelder mest bf og hp2 andre har jeg ikke prøvd Asus a7v333 256+512mb pc2700 ddr-dimm xp1900+ G4 ti4600 Audiogy platinum wd 80gb 2mb cache (emulerer fra hd, cdrommen er opptatt...) Så specene er ikke for dårlige skjer med laveste kvalitet i spillet også, alledrivere er de nyeste (hyperion og nvidia 43.et eller annet osv) FRAPS viser at det er ca 35fps når dette skjer så det skal de vel ikke være noe galt med, tempen er også normal cpu55 grader Hvorfor hakker den et millisekund hvert 10 sekund? hvorfor?
Ap. Syvertsen Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Det er sannslynligvis et program som kjører i bakgrunnen hvert 10. sekund. Som da stjeler all CPU-kraften. Prøv å kjøre ad-aware, eller trykk Ctrl+Alt+Del og stopp de prossesene som du ikke trenger.
Admin'c Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 KAn hende du har rett, men jeg synes da det er veldig merkelig, siden jeg bare kjører programmer jeg vet hva som er i bakgrunnen og bruker to programmer for å få bukt med ad-ware
vidarkri Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Er ikke dette et kjent problem i noen spill? Jeg mener at frameraten dropper et kort øyeblikk på noen kort.
Jarmo Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Dette kan virke litt søkt og dumt men hva skjer hvis du tar ut den ene rambrikken (256) ???
Admin'c Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 humm tak for tipset, men hviss dette fungerer så blir jeg sur... men da driter jeg i problemer., og prøver å formatere og partisjonere på nytt. Tusen takk for innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå