Gå til innhold

VG TV snørrunger

toth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var bare tragisk dårlig! Snørrungens kommentarer var ikke annet enn latterlig dårlige. Ikke noen skjerm? Veldig morsomt... :roll: Hva i alle dager gjør dette på VG?

Skrevet

Syns ikke dette er så bra...

Bortsett fra den i databutikken... Når han er på sjekker'n, han gjør jo så lite spesielt... Se på Otto Jespersen jr, han kan det mye bedre... Og de tulletelefonene sugde...

Skrevet

Seriøst dette er dårleg. Ungar på 12 som treng barnevakt? Var det med vilje dei henta in überblonde vestkant-jenter for å gjere det heile enda teitare?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hadde en kompis gitt meg linken til noe av det der og påstått at det var artig, ja, da hadde han jammen fått høre det. La oss se hvordan en gjeng tilfeldige personer reagerer på absurd vrøvl fra småunger, gud så gøy, nå ble jeg nysgjerrig.

Skrevet

Altså, hmm... har sett på klippet av Benjamin på Elkjøp...... hallo? Noe burde seriøst være galt, en 12-åring som jobber på elkjøp? Får meg egentlig til å lure på om folkene som blir lurt egentlig er med på leken... ikke vet jeg, men troverdig er det langt ifra synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...