Zhyl0 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Skulle kjøre spec-test for å se hvor mye gta 4 til pc trengte å boltre seg på. Og, jeg synes det var litt uretferdig å ikke la meg bestå anbefalt oppsett: og forresten, har overklokka til 3.40GHz. Er dette en feil på Can You RUN It?'s side? Noen andre som får snålt/samme resultat med samme/evt. annen prosessor? Har testa i Firefox og IE, samme resultat. Jeg mener, Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz og AMD Phenom X3 2.1GHz er jo ikke akkurat årets nyeste blant hardware. 4 og 3 kjerner yter jo heller ikke max i så mange spill heller, uten at jeg kan si at jeg vet om utviklerene av Grand Theft Auto IV har lagt alt til rette for dette, med tanke på at de har måttet få PS3 versjonen til å kjøre på en prosessor med 8 celler (hvorav 6 brukes til spill?).
Skagen Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
akristina92 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Vel, den var ute etter en prosessor med 4 kjerner, du har 2. Ikke noe feil her. Endret 5. desember 2008 av Flaringo
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Fungerer kjempefint på Amd X2 6000 3.0Ghz Måttte kjøpe spillet til Pc selv om jeg allerede eier det til xbox 360, har ikke råd til HD skjerm.
iSimen Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Fungerer kjempefint på Amd X2 6000 3.0Ghz Måttte kjøpe spillet til Pc selv om jeg allerede eier det til xbox 360, har ikke råd til HD skjerm. Har ikke noe å si om det kjører bra på dualcore, det er anbefalt å bruke quadcore.
Zhyl0 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Takker for svar. Virker som gta 4 er veldig kåt på 3 og 4-kjerners
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå