Gå til innhold

Zygors Levelling Guide 1-80


Anbefalte innlegg

Hei, jeg bruker Zygors ingame guide:) og synes den er kjempebra:D

 

Men jeg er level 12, og guiden sier at jeg skal reise rundt i forskjellige steder og skaffe meg flight phats:)

 

Jeg har vært i auberdine nå og menethill harbor, nå skal jeg til telemsnam(husker ikke helt) også til ironforge også tilbake til stormwind... men hver gang jeg snakker med en så sier han/hun at jeg ikke har noe connection osv?:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk meg også Zygors in-game leveling guide og syns den er helt super ;):D

 

Her er noen plusser og minuser:

 

+ Et eget vindu med questene i.

+ Kordinater.

+ Sekkunder til NPC-ene.

+ Fot steg til NPC-ene.

+ Det står Zygor`s leveling guide 1-70 men jeg får jammen meg in 1-80 :D

+ Utrolig bra oversiktelig. Man kan velge klassen og hvilken level (eks: 34-42) og vila en guide fra lvel 34- 42 ;)

 

 

-Viser ikke at man er ferdig med questet.

-Litt irriterende pil.

- Man må starte en helt ny karakter fra scratch om man skal begynne med guiden.

 

Så jeg gir guiden 7/10 ;)

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Tester faktisk denne per dags dato på en trial acocunt... level 10 to ganger og den viser når du e ferdig med questet og går videre.. den viser også faktisk om du har gått ut av byen eller ikke (om du skal det selvfølgelig) Spiller selv Horde og den funker fett! Har pil og coordinater som viser hvor jeg skal, en prikk på karet, et quest (gjerne bare deler av det) av gangen slik at det skal bli lettere og fokusere.. eneste minuset er noen unødvendige omturer syntes jeg, men det går så bra så

 

anbefales.. selv kjøpte jeg guiden

Lenke til kommentar
Er dere spambots som reklamerer for guiden eller?

 

Questhelper, ferdig.

Er det ikke morsomt når "bedrevitere" feiler så hardt? :wee:

 

Questhelper forteller deg hvor du skal gå med de questene du allerede har.

 

Guider forteller deg hvilke quest du bør ta, og i hvilken rekkefølge. Og det på en annen måte enn questhelper.

"Jame's" guider er kjent for å være ganske gode, og de er gratis.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Har nå fått meg Lightheaded,Zygor`s horde og alliance guide 1-80 og questehlper så nå kan det gå fort :D Hater å følge guider som Brian kopp sv. Fordi at jeg må hele tiden ta ned WoW og se hvilket neste quest jeg skjal ta i adobe reader :(

 

Så her er mine quest addon tips ;) :

 

* Lightheaded.

* Quest helper.

* Zygor`s horde og alliance leveling guide 1-80.

 

Og alle er selvfølgelig in-game guider ;)

Lenke til kommentar
Er dere spambots som reklamerer for guiden eller?

 

Questhelper, ferdig.

Er det ikke morsomt når "bedrevitere" feiler så hardt? :wee:

 

Questhelper forteller deg hvor du skal gå med de questene du allerede har.

 

Guider forteller deg hvilke quest du bør ta, og i hvilken rekkefølge. Og det på en annen måte enn questhelper.

"Jame's" guider er kjent for å være ganske gode, og de er gratis.

 

Virket bare på meg som om at de forgudet denne guiden, tbh så syns jeg heller det er bedre med questhelper enn å bruke penger på å kjøpe en guide! Fins flere addons som hjelper deg med å levle, ville igrunn forstått det før all xp-buffinga og "kuttene" av hvor mye hver level trenger.

 

Alt går så fort atm at å bry seg om å finne en guide vil egentlig være bortkastet. Det var mitt poeng.

 

Questhelper, bam, ferdig!

Lenke til kommentar

hvem trenger guides? kom til 70 på mindre en 5 dager played.. og played brukt på lvling totalt er vel 7-8 dager fra 1-80... og det var med instancing for "the lulz"... ikke noe hardcore lvling/grinding

 

QH (Quest Helper) er en MUST da... QH og Cartographer må man ha for speed lvling

Endret av FredyZoR
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...