Gå til innhold

Flere TV'er med digital TV i huset


Anbefalte innlegg

Hei,

i stuen har vi digital TV (kabel) fra Canal Digital, tror vi har filmpakken siden vi har alle Canal + filmkanalene. Jeg skal skaffe meg TV på rommet, og tenkt å ha en form for TV-signal. Jeg kan enkelt legge en kabel fra et annet uttak i huset som ikke har dekoder, og inn på rommet. Men kan jeg kjøpe en dekoder og få de samme kanalene som er i stuen, uten å betale ekstra? Eller blir det dobbelt opp hvis vi har to TV'er med filmpakken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, var ganske dårlig undersøkelse fra min side før jeg laget tråden.

 

Står på Canal Digital sin hjemmeside at hvis man vil ha Digital TV med ekstra pakker i flere rom, må man betale abbonement per rom. Men står ikke noe om hvis man bare skal ha vanlig analog kabel på andre rom, men er vel sikkert som du sier! Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Vi har også kabeltv fra canaldigital, og vi har hatt 3 tver på et abbonement, og da har vi lagt en antennekabel til hver tv. Det vi bruker er en sånn splitter som splitte opp til 2 signaler på en kabel, det fungere helt fint her isåfall.

 

Har også hørt med canaldigital, det koster ikke noe ekstra å ha en tv på en hd-dekoder og en på analogtsignal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...