Gå til innhold

Problemer med sletting xbox live kontoer


Zhor

Anbefalte innlegg

Mitt lille problem er.

 

Jeg har 2 xbox live kontoer.

Konto1 som er en sliverkonto der jeg har MS points,achievements and all og en Konto2 sliverkonto som aldri er brukt, helt tom. Jeg ønsker å slette Konto2 og etterhvert bruke den e-postadressen til min Konto1.

 

Har sendt mange mail til xbox live support, alt de sier er at jeg må ringe xbox support Norge fordi de ikke kan slette den siden det er en Gullkonto (noe det IKKE er).

 

Har også prøvd å ringe xbox support Norge 2 ganger.

Første gang treffer jeg på en som på litt gebrokkent norsk sier først at det koster 200MS points å gjøre det, før samtalen er over så koster det 300MS points. Jeg sier at jeg kan godt betale MS points for å gjøre det, men da ble det plutselig veldig vanskelig å gjøre det pluss jeg MÅ gjøre det på nett eller på xboxen min.

Har letet ganske lenge etter en mulighet for å gjøre det på nett eller på xboxn men jeg finner det ikke.

 

Ringer på nytt 1.måned etterpå, snakker da med en annen på ganske gebrokkent norsk, som først ikke forstår hvorfor jeg vil slette kontoen når sliver abbonement er gratis, så forteller han meg at det rett og slett ikke er mulig å slette kontoen min.

 

Jeg kan IKKE drømme om at det ikke skal være mulig å slette den ene kontoen min.

Jeg tviler også på at jeg må betale for eventuelt å gjøre det.

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse denne situasjonen?

Vanskelig å klage på xbox support når man bare bli henvist til de man vil klage på.

Fins det noen plasser jeg kan fikse dette selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...