Gå til innhold

Demo: Kran-Simulator 2009 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er det som er så morsomt med sære ting og internett, hvis noe er bra laget finnes det alltid en målgruppe! Jeg har en kompis som har kjøpt ti årganger med tyske togblader fra åttitallet på dvd, man skulle ikke tro at det finnes et marked for slikt, men det gjør det!

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Det eneste spillet jeg har prøvd fra dem er Ports of Call (tror dem har lagd det), dette så faktisk litt morsomt ut, hvis det da er litt god fysikk vel og merke :)

Skrevet

Så jo stilig ut dette. Bra at noen tør tenke utenfor boksen og servere annet enn kun FPS med romvesner og nazis. Tror jeg skal prøve demoen etter eksamenstida. Var jo gøy å bygge med lekekran da jeg var liten, så mulig dette bringer meg noen år tilbake =)

Skrevet

Sist multilan i Bodø var det en hel gjeng som brukte to døgn på å spille Deadliest Catch- spillet. Fy faen det så kjedelig ut, men marked hadde det definitivt :)

Skrevet (endret)

Klarer ikke huke fast ting, men stilig konsept :)

EDIT: Måtte bare fullføre "tutorial".

6291, bilde 3 poster under ;)

Endret av sfRoyal
Skrevet

Wow, kult. Jeg kunne vært spydig, men faktisk syntes jeg det var morsomt å kjøre heisekranen i Half-life 2, og kaste tønner og containere på combine. Og i GTA San Andreas, der man skulle heise stjålne biler ombord i båten (eventuelt plukke opp politibiler og slenge dem omkring... ;) )

Ikke like mye action og skyting i dette spillet, men...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...