Gå til innhold

Nokia N97 i dag?

Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
N97 har ikke vært på lager noen plass i Elkjøp-systemet (deler elektronisk infrastruktur med Lefdal), så at det sto den var på lager i går skyldes nok en teknisk feil.

Dette er nok det som er nærmest sannheten ja...

Skrevet (endret)
Lagerstatus "på lager" var ment som "forhåndsbestill nå"" ?? :wallbash: ??

Haha! Virkelig peiling han der!

Så hva betyr da 'sendt'?

Spør du han samme fyren, så betyr det sikkert "Kommer til å bli sendt"

Endret av Bradbury
Skrevet
Lurer på når Komplett finner det for godt til å sette ned prisen til normalt jeg :hmm:

Jeg skal hente min etter jobb i dag hvis all info er riktig :!: Gir en tilbakemelding i kveld. Håper jeg da sitter med telefonen i hånda.

Skrevet (endret)
Hente fra hvor da?

Importør.

De har fått inn ca 100 tlf i dag som ble revet bort med en gang.

Endret av smilys
Skrevet

Jeg ringte også Lefdal om min ordre (som står som 'sendt'). Han sa ordren lå inne som forhåndsbestilling hos de. Jeg har avbestilt. Bestiller heller igjen senere når tilgjengelighet er bekreftet.

Skrevet

Tror jeg fikk det med meg like etter lanseringa i desember, da det var noen som klaget over/kommenterte det at den ikke hadde plass til den medfølgende stylusen.

@smilys: Hvordan gikk det? Ble det N97 på deg?

Skrevet (endret)
Tror jeg fikk det med meg like etter lanseringa i desember, da det var noen som klaget over/kommenterte det at den ikke hadde plass til den medfølgende stylusen.

Jeg fikk N97 i går, men har ikke hatt tid til å "trykke" så mye enda. Første intrykket er bra :p

Endret av smilys
Skrevet

Jeg fikk N97 i går, men har ikke hatt tid til å "trykke" så mye enda. Første intrykket er bra :p

Heldiggris, send den til meg så kan jeg trykke litt for deg jeg. :p

aanseth

Skrevet

trokke på deg..

Skrevet
Har det lenge vært allment kjent at N97 kommer med stylus? Jeg var ikke klar over det før nå nettopp.

Hm, visste jeg ikke. Men denne stylusen bor vel ikke inni mobilen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...