Gå til innhold

Nokia N97 i dag?


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snublet over en annen video i dag. Den er faktisk litt morsom, for de to karene som prater er fra Singapore, og den engelske uttalen deres er ikke akkurat perfekt. Men uansett, mot slutten av videoen begynner de å prate om når den skal komme for salg, og da hører vi en dame i bakgrunnen som sier at det ikke er kjent når den blir tilgjengelig, men at det er launch 5. juni. Jeg vet ikke helt sikkert hva det innebærer. Sendes den til forhandlere den dagen? Gjelder datoen kun Singapore?

 

 

 

(Det er forresten ganske komisk tidligere i videoen (4:40) når han ene skal gå inn på hjemmesiden til jobben hans, og trykker .com i stedet for .org. Etter å ha blitt rettet av han andre, sier han "[Navn på sjef] is going to kill me!". Kunne de ikke ha redigert videoen i ettertid...?)

Lenke til kommentar

Skitt, da er eg også forsinket

 

Eg har klippet ut mailen eg fikk fra cellgsmphones.com

 

NO! Thats not true. We are Nokia authorise distributor, they told us that we should have them by June 10th, and in Nokia store they will have by July, so one month later, so please dont be disturbed by the rumors, we will still be first one to ship, we have contract with Nokia.

Thanks,

 

www.cellgsmphones.com

Direct # (206)724-5173

Fax # (206)429-3518

Hei, 10 mai sa eg ikke at eg at eg ville få den i slutten av mai

Å det stemmer, har fått bekreftet leveranse med DHL ;-)

 

www.cellgsmphones.com

 

det koster men, skal du være først så er det bare til å bla opp

 

 

 

 

 

Eg får min bekrefte neste uke ;-)

 

Go go

 

 

 

 

 

No begynner e å bli grundig lei av å vente på denne telefonen.. Kunne den ikke bare vært i butikken samme dag som den ble lansert :p

Det sa du den 10 mai også. :hmm:

Som "Symbian_Pro" sier så sa du "neste uke" den 10 mai.

Lenke til kommentar
Jeg snublet over en annen video i dag. Den er faktisk litt morsom, for de to karene som prater er fra Singapore, og den engelske uttalen deres er ikke akkurat perfekt. Men uansett, mot slutten av videoen begynner de å prate om når den skal komme for salg, og da hører vi en dame i bakgrunnen som sier at det ikke er kjent når den blir tilgjengelig, men at det er launch 5. juni. Jeg vet ikke helt sikkert hva det innebærer. Sendes den til forhandlere den dagen? Gjelder datoen kun Singapore?

 

 

 

(Det er forresten ganske komisk tidligere i videoen (4:40) når han ene skal gå inn på hjemmesiden til jobben hans, og trykker .com i stedet for .org. Etter å ha blitt rettet av han andre, sier han "[Navn på sjef] is going to kill me!". Kunne de ikke ha redigert videoen i ettertid...?)

 

Når han går inn på hjemmesiden så syntes jeg det tar veldig lang tid før siden er ferdig lastet.. nå er det riktig nok 4megabyte den siden er på.. Men allikavel..

Lenke til kommentar
For de av dere andre som har bestilt, så ville bare bare tipse om dette: http://www.ripefritt.no/index.php?nr=90&am...p;idkategori=12

 

Har tidligere ikke likt "folie" på mobiler, men denne virket både veldig sterk og usjenerende? Har nå bestilt til min N97 ihvertfall ;)

 

Er det noen som har noen erfaring med invisibleSHIELD? Noen som har prøvd det. Kunne tenkt meg å ha dette fra dag 1. Men er litt usikker på hvor lett det er å få dette til å se pent/invisible ut? Vertfall når det skal være over hele telefonen.. Bare på skjermen ser jeg for meg er lettere.

 

Så at mobilen.no hadde testet denne og fikk ikke intrykk av at det var så lett..

 

Er dette noe man kan få til å se bra ut?

 

Noen som har hatt dette på noen av sine dingser? Er ikke tvil om at det fungerer, er mer i tvil om det er usynlig/ser pent ut...

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen erfaring med invisibleSHIELD? Noen som har prøvd det. Kunne tenkt meg å ha dette fra dag 1. Men er litt usikker på hvor lett det er å få dette til å se pent/invisible ut? Vertfall når det skal være over hele telefonen.. Bare på skjermen ser jeg for meg er lettere.

 

Er dette noe man kan få til å se bra ut?

 

Noen som har hatt dette på noen av sine dingser? Er ikke tvil om at det fungerer, er mer i tvil om det er usynlig/ser pent ut...

 

Jeg har brukt invisibleShield på mobiler og på et par klokker (bla dykkerklokke). Det er viktig å bruke nok (dvs mye) vann for å få det pent (det følger med en liten sprayflaske med såpevann). På klokkene så brukte jeg masse vann siden de er vanntette og da ble resultatet så bra at en nesten ikke kunne se at det var lagt på folie (med mye vann så kan du skyve folien rundt på vannhinnen, plassere den perfekt og så klemme vekk vannet). På mobiltelefoner så var jeg naturlig nok litt mer sparsom med vannet og klarte aldri å få til like bra resultat. En må også være veldig nøye med fingermerker og støv. Det er viktig å spraye såpevann også på fingrene slik at du aldri tar på undersiden av folien med tørre fingre.

Lenke til kommentar

Baade denne og touch pro2 har tv-ut,er disse mobilene sin hw bra nok til og kunne legge inn southpark, ett par filmer i dvd kvalitet paa mobilene ogsaa vise de paa flatskjermen?

 

Hadde vaert sinnsykt kult og artig aa kjopt TVut kabel ogsaa kunne sett paa top gear elns paa 42 flatskjerm og brukt 3.5 jackutgangen til og koble til anlegget saa man faar bra lyd..

 

Offtopic.. plutselig fikk jeg engelsk tasteratur her.. irriterende gitt..

 

EDIT, er det noen fordeler og ha 800x480 opplosning i forhold til n97 sin opplosning naar det kommer til avspilling av filmer og lignende.

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...