Gå til innhold

Årets julekalendre og juletilbud på nettbutikker!

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra topic asså! Håper jeg vinner noe i år. Skal bruke hele skoledagen i morgen til å hjelpe julenissen å finne Rudolf i multicoms kalender xD

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Slik, tråden er nå oppdatert med link til de nye oppgavene til tek.no-nettverket :)

Skrevet

Stor forskjell på julekalenderene gitt..

Verdt å merke seg hvem som har bedritne "superjuletilbud" til høyere pris enn gjennomsnitts-webshopen, og hvem som deler ut søppel for å få flest mulig på mail-listene sine..

I så måte må jeg si Hw & Amobil stiller sterkt så langt, mye kvalitet.. :new_woot:

Skrevet

Ah, her var tråden jeg søkte etter, ja. Takker, å delta på disse begynner å bli en førjulstradisjon for meg :)

Skrevet (endret)

Bra insj, mine innlegg ;)

BTW: vant en T-skjorte og et 360-spill i fjor, så det er faktisk mulig :p Det var dog Harry Potter, før jeg eide 360, men kul T-skjorte :) (2 premier, jeg vant ikke HP-skjorte :-/)

Endret av sfRoyal
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Slik, kalenderne er lagt til :)

Skrevet

Har du mistet oversikten allerede Sondrizzle ? Netshop har juletilbud og som du har plassert under julekalendere, pluss jubileumstilbudene under juletilbud.

Kan slenge med juletilbudene til Boots apotek.

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Har du mistet oversikten allerede Sondrizzle ? Netshop har juletilbud og som du har plassert under julekalendere, pluss jubileumstilbudene under juletilbud.

Har du vært innom noen av linkene? Det ene er julekalenderen deres og den andre er juletilbudet/jubileumstilbudet deres. Stikk innom linkene og se igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...