Gå til innhold

Konkurranse: Første luke: Vinn en Samsung Omnia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endelig!

Jeg ser at dere skal ha adressen til den som stemmer. Er det bare gatenavn og nummer, eller postboks og sted i tillegg?

edit; skriveleif

Endret av Narrie
Skrevet

Det er jo opplagt det man normalt regner som en adresse. Er da nødvendig med postnummer og sted for å kunne sende post, da det er mange Parkveien og Strandvegen i Norge.

Skrevet
- Du kan kun delta én gang per dag.

Det gjelder per side, ikke sant? Ikke hele nettverket under ett?

Google er for pingler btw.

Håper det, for jeg har svartet flere steder så langt..

Google er for fags.. for ikke snakke om wikipedia! :nei:

hehe ;)

Skrevet

Oh, c'mooon! Jeg vet at jeg jobber i prisguiden, men kan ikke broren min få delta? O.o Mistenker at han er sur på meg for at han ikke kan delta i disse julekalendrene lenger...

Gjest Slettet+56132
Skrevet

@ Yoshi, du kan se på tråden min i signaturen og sende til han og se om han blir litt gladere da :p

------

Men i år synes jeg virkelig at jeg fortjener å vinne, har vært med på alle kalenderene i tre år nå uten å vinne. Og ikke minst fordi 1. desember-premien var overraskende stor. Bare tenk på den 24 da :D

Skrevet

Skjønner ikke helt

Google og Wikipedia er jo helt konge. Selv om svaret var innlysende, så ikke kom her å si at det er for "fags" ;)

Det blir bare litt sånn nerdeutsagn :!:

Skrevet

Det gjelder bare samme husstand eller nær familie til de som jobber i tek-nettverket. Foreldrene dine kan med andre ord også delta, med mindre de jobber i tek-nettverket (men da får jo heller ikke du delta).

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...