Kromkakejern Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Prøv med Greater Heal istedet for Flash Heal du
Mats1988 Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg gjorde en pug-instance på lvl 65, tanken var lvl 67 og hadde over 27000hp. Da tenker jeg dere trenger bedre tanker. Skulle jeg gjerne ha sett du.
Heart Break Kid Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg gjorde en pug-instance på lvl 65, tanken var lvl 67 og hadde over 27000hp. Da tenker jeg dere trenger bedre tanker. Skulle jeg gjerne ha sett du. Second that.
Lightningwolf Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg gjorde en pug-instance på lvl 65, tanken var lvl 67 og hadde over 27000hp. Da tenker jeg dere trenger bedre tanker.Um javel? http://armory.wow-europe.com/character-she...on&n=Kungen Selveste tah Kungen har nettopp tippa 27000 HP så jeg tviler vel sterkt på at du så en tank i lvl 67 med denne mengden HP. Og nei det hjelper ikke at du mente 77 for tanks i level 77 har heller ikke 27000 HP.
Heart Break Kid Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg hadde tank på lvl 77 som hadde 27k HP. Edit: Hvertfall tett oppunder. Det var fullt buffa, med food osv tho. Endret 1. desember 2008 av Heart Break Kid
Lightningwolf Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Fullt buffa teller ikke. Vil helt seriøst si at det du "har" er det du har når du er unbuffed.
MrLee Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Man må jo snakke om realworld stats her, når det faktiske encounteret hender, og da er fullt buffet tingen å nevne.
Lightningwolf Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Er da ingen som applyer til et guild med statsa de har fullt raidbuffa vel?
Imbakekeke Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Har du forvekslet denne tråden med en guildsøknad kanskje? Vi snakker om ett raid encounter her. Det er vel få som vet hvor mye HP tanken i guilden har ubuffet når tanker så og si alltid har alle buffs som er mulige på seg. Meningsløst sidespor.
Lightningwolf Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Har du forvekslet denne tråden med en guildsøknad kanskje? Vi snakker om ett raid encounter her. Det er vel få som vet hvor mye HP tanken i guilden har ubuffet når tanker så og si alltid har alle buffs som er mulige på seg. Meningsløst sidespor. Jeg prøvde bare å påpeke at statsa du har er stats unbuffed å det å gå å si at man har 3000 attack power når man faktisk har 2600 men når 3000 raidbuffed (som et eksempel) syns jeg blir merkelig. Derfor jeg brukte en guild apply som eksempel. Edit: Men det er selvsagt OT. Så back to topic. Endret 1. desember 2008 av Lightningwolf
Heart Break Kid Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Er da ingen som applyer til et guild med statsa de har fullt raidbuffa vel? Hvilken guildapply? Da han sa at MT har 25k HP, vil jeg tro at han har 25k fullt buffa, da det er en bossfight. Endret 1. desember 2008 av Heart Break Kid
jlek Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 .... Skrev en post lang post her, men greide å slette den akkurat da jeg var ferdig. Go me. Redigerer den inn imorgen, watch this space. Raskt om healing på PW; FH? Som holy? Bæsj på leggen. Dersom du er MT healer bør du utelukkende stopcaste GH og putte PoM på tanken hver CD. Dersom dere sliter med OT healing kan du la være å applye en ny PoM dersom den er på en OT når CD kommer av. Har du mana, sett en renew på tank, samme gjelder PW:S. Bruk to offtanks. Dersom dere mangler direct heals går det raskt utover melee. Paladins crosshealer med BoL. Pure imbaness. Noe vi brukte med stor sukssess var en druid som hold en HoT rotation oppe på alle tre tanks, med en ekstra HoT på druid offtank. 37k raiddps er ikke mye å skryte av, ha folk pushe, poppe consumables. Evnt. fiks specs. Noe du også bør gjøre, men kommer litt nærmere inn på det når jeg redigerer dette innlegget imorgen. Vil nok fremstå som en besserwisser av dimensjoner etter dette innlegget, men er ganske mange innlysende feil/mangler i raidet deres.
Imbakekeke Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Jeg var ikke enig med raidleaderene om at ting ble gjort riktig på Patch, det var derfor jeg lagde denne tråden. Ville gjerne ha noe å vise til fordi de ikke ville høre på meg først. Med 37k dps så har man fremdeles nok til å drepe Patch før enrage timeren. Så lenge dps greier å gjøre det så skal jeg ikke klage, da ligger problemet ett annet sted. Jeg gjetter på at vi må ha bedre gear på begge tankene, og helst en druid tank som OT, dersom man kun skal ha to.
wizardos Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 kun skal ha 2? why? funker fett med opp til 4 tanks. Guilden min kjører nå vaneligvis med 3 tanks. vi har prøvd med både 2, 3 og 4. 3 funket helt klart best. kjør 2 healers på mt 2 healers på ot med minst hp 3 healers på ot med mest hp hva slags healers dere bruker på hvilke tank, kommer ann på oppsettet. men du som prest burde kun IMO bruke kun GH, som jeg som holy prest har funnet mest usefull pom og shield er waste av gcd's som kan føre til tank/melee death pga dårlig topping av tanken du healer.
SkyFish Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Vi hadde ikke noen problemer første gang vi var der, tok han på 2. forsøket, den største forskjellen fra dere er at vi hadde 2 offtanks. Siden når 1 går low, så får den andre tanken hurtful istendefor. Vi hadde 2 paladin healers, den ene hadde beacon of light på ene offtanken og healet den andre. Paladin nr 2 gjorde det samme, bare omvendt. Så hadde vi 1 priest på hver av offtankene også. 1 shaman og en priest på maintanken. Samt en druid som hot'et opp alle 3. Dette funka helt utrolig bra. Men husk at det er en sinnsyk healing boss, så dere må bare kaste vekk manaen, bruke pot, mana tide, innervates om dere har en boomkin osv. Og raidet må bare pumpe ut så mye dps de klarer. Så går det nok etter noen tries. Edit: Og en druid som en av offtankene er veldig fint som du nevner, vår druid tank endte opp med å dodge veldig mange av hurtful strikes'a. Lykke til Endret 2. desember 2008 av SkyFish
Holmgr3N Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Patchwerk 25 man trenger 1 MT og 2 OT/soakers. Hateful strikes hitter nr 2 og 3 på aggro lista med høyest HP no matter what. Bruker du 2 tanks vil han smakke ned melee dps en etter en. Så melee trenger ikke miste hp/ta av fortitude etc. Så lenge de er fra 4 og nedover på threat. Selv bruker vi 2 druids og en warrior som tanks, funker fint. 7 healers, og kills på rundt 3 min 20 sec.
nih Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Flash Heal spamming holy priest? Nei, det duger nok ikke til healing. Som de andre har skrevet tidligere i tråden, stopcasting med greater heal vil gi mye bedre utbytte. 25k er også alt for lavt til en som skal tanke noe som helst på patchwerk Man skal aldri bruke de typiske raske healsa til healing av tanker, så lenge de ikke plutselig ligger på 30% hp eller lavere.
bandreas Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Trodde the key thing på Patch var å ha en OT som hadde en god del avoidance. Husker jeg studerte patch fights pre tbc da jeg så druids som OT og dodga svært mange Hatefull Strikes. Kan jeg highjacke tråden her til å spørre om hvordan patch er 10mans? Helse, hvor raske Hateful Strikes osv?
John Keats Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 2.4sec mellom hatefuls på 10man mener jeg å huske. Vi tok han på andre forsøk hvertfall, med meg solo som pala på MT og Bacon på OT, og en pala og prest på OT med Bacon på MT. Som Pala med Bacon gjorde vi begge 4750 HPS der. Er litt småsykt når targets du healer nesten aldri er toppa opp.
Gar0 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 du sier du har nok dps for å drepe han før enrage timern? han enrager på 5% om du vill det eller ikke^^ å da gjør han vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå