Gå til innhold

200 kroner For tilleggspakken til GTA IV


Anbefalte innlegg

"Rockstar har fortalt at prisen på den første tilleggspakken til Grand Theft Auto IV blir 20 dollar i USA, noe som tilsvarer en utsalgspris på rundt 200 kroner her i landet"

 

Fy faan! :realmad:

 

Hvis jeg kjøper den pakka har jeg betalt 800 kr for GTA 4.....

 

Plutselig mista jeg intressen litt, merker jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Rockstar har fortalt at prisen på den første tilleggspakken til Grand Theft Auto IV blir 20 dollar i USA, noe som tilsvarer en utsalgspris på rundt 200 kroner her i landet"

 

Fy faan! :realmad:

 

Hvis jeg kjøper den pakka har jeg betalt 800 kr for GTA 4.....

 

Plutselig mista jeg intressen litt, merker jeg

 

 

Nå er det faktisk en "episode expansion pack", med ca. 10 timers gameplay.. Så 200 kr høres faktisk ut som forventet. Ingen ting å si på det.

Lenke til kommentar
"Rockstar har fortalt at prisen på den første tilleggspakken til Grand Theft Auto IV blir 20 dollar i USA, noe som tilsvarer en utsalgspris på rundt 200 kroner her i landet"

 

Fy faan! :realmad:

 

Hvis jeg kjøper den pakka har jeg betalt 800 kr for GTA 4.....

 

Plutselig mista jeg intressen litt, merker jeg

 

 

Nå er det faktisk en "episode expansion pack", med ca. 10 timers gameplay.. Så 200 kr høres faktisk ut som forventet. Ingen ting å si på det.

 

 

så litt lenger ned

 

"Grand Theft Auto IV: Lost & Damned inneholder nye oppdrag med en ny hovedperson, i tillegg til nye flerspillermoduser, nye våpen og ny musikk."

 

greit nok at det koster penger, men så mye a.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har du link på den uttalesen.

 

20 dollar blir uansett ikke 200 kroner, da pakken kun skal utgis på Marketplace, og da tilsvarer 20 dollar 1600 MS poinst, dvs rundt 140 kroner.

 

For øvrig tipper jeg selv 2400 MS Points, som vel blir bortimot 200 kroner, og det synes jeg er helt grei pris, gitt at pakken tilbyr noen timers spilletid. Både Oblivion: Shivering Iles og Tomb Raider: Anniversary hadde denne prislappen.

Lenke til kommentar
"Rockstar har fortalt at prisen på den første tilleggspakken til Grand Theft Auto IV blir 20 dollar i USA, noe som tilsvarer en utsalgspris på rundt 200 kroner her i landet"

 

Fy faan! :realmad:

 

Hvis jeg kjøper den pakka har jeg betalt 800 kr for GTA 4.....

 

Plutselig mista jeg intressen litt, merker jeg

 

 

Nå er det faktisk en "episode expansion pack", med ca. 10 timers gameplay.. Så 200 kr høres faktisk ut som forventet. Ingen ting å si på det.

 

 

så litt lenger ned

 

"Grand Theft Auto IV: Lost & Damned inneholder nye oppdrag med en ny hovedperson, i tillegg til nye flerspillermoduser, nye våpen og ny musikk."

 

greit nok at det koster penger, men så mye a.....

 

 

200 kr er vel en rimelig normal pris for expansion packs.... Det er tross alt en god del timer med gameplay vi får (På lik linje med de 2 expansion-packsene vi fikk til Half-Life 1)

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Har du link på den uttalesen.

 

20 dollar blir uansett ikke 200 kroner, da pakken kun skal utgis på Marketplace, og da tilsvarer 20 dollar 1600 MS poinst, dvs rundt 140 kroner.

 

For øvrig tipper jeg selv 2400 MS Points, som vel blir bortimot 200 kroner, og det synes jeg er helt grei pris, gitt at pakken tilbyr noen timers spilletid. Både Oblivion: Shivering Iles og Tomb Raider: Anniversary hadde denne prislappen.

 

http://www.gamereactor.no/nyheter/115735/2...09f1179l00b4d15

Lenke til kommentar

Hvis jeg har forstått det rett kan vel tilleggspakken sammenlignes med "Liberty city stories" til PS2. Altså samme by som GTA3, men med ny hovedpersom og nye oppdrag.

Og med tanke på at "Liberty city stories" kostet 249(?) til PS2 er jo ikke 200 for tilleggspakken til GTA4 så ille.

Lenke til kommentar
Hvis jeg har forstått det rett kan vel tilleggspakken sammenlignes med "Liberty city stories" til PS2. Altså samme by som GTA3, men med ny hovedpersom og nye oppdrag.

Og med tanke på at "Liberty city stories" kostet 249(?) til PS2 er jo ikke 200 for tilleggspakken til GTA4 så ille.

 

 

hadde det vært på en fysisk disk, hadde det vært greit.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...