DaXoN Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Mange ganger nå har jeg opplevd at world of warcraft interfacen + addonen min reseter seg og dette blir da mye og sette opp igjen og fikse på ting som cast on yourself / never smart cam / Max cam distance må jeg sette opp igjen -.- Er det noen spesiel grund til at dette skjer?
dymoletratag Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Bruker du alt+f4 til å gå ut av spillet?
DaXoN Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Bruker du alt+f4 til å gå ut av spillet? gjør det noen ganger og noen ganger trykker jeg på X men det burde jo virkelig ikke resete addsons og ale :X
dymoletratag Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Det kan resette addons, ettersom at du ikke skrur det av "the proper way". Blir som å krysse deg ut av et word-dokument uten å lagre.
faldmo Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 ja, du må logge ut skikkelig. Driverene på PCen min skrur seg av støtt og stadig og når dette skjer resetter alle innstillinger jeg har endret når jeg var online da, siden jeg får blåskjerm og wow ikke avsluttes skikkelig.
World Of Warcraft Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Kan også være at filene i WoW mappa di er skrivebeskytta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå