landbruk Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 jeg har en acer aspire 5715 og den starter mmen kommer ikke lenger enn til biosen. den bare henger seg! har noen tisp på hvordan du kan få den til å starte igjen? er den noe tilbakestilling knapp på en bærbar?
RulleRimfrost Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Acer bruker å kunne reinstalleres til den standen du kjøpte den ved å trykke alt + F10 mens maskinen starter. Backup først selvfølgelig (Live-CD og usb-harddisk)
landbruk Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Acer bruker å kunne reinstalleres til den standen du kjøpte den ved å trykke alt + F10 mens maskinen starter. Backup først selvfølgelig (Live-CD og usb-harddisk) jeg kommer ikke inn i windows vista, den hang seg opp etter tilbakestilling av systemet. jeg har gjort det 2 ganger.
raWrz Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 har du CD/DVDene som du burde ha laget når du fikk maskina?
landbruk Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 (endret) har du CD/DVDene som du burde ha laget når du fikk maskina? ja ,men det bare henger seg opp samma hva jeg gjør. hjelper det og skifte harddisken? Endret 8. desember 2008 av landbruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå