Gå til innhold

Guide: Julegavene til far


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjernkontrollen har fantes lenge, stefar fikk en i fjor.

Programmeringsfunksjonaliteten i den greien der er fantastisk.

Hvis du f.eks. vil se tv kan du få den til å

1.slå på TVen (selvfølgelig).

2.slå på forsterkeren (whohey).

3.sette forsterkeren til kanalen TVen kommer inn fra (jippi).

 

Hvis du deretter vil se på DVD;

1.vet den at TVen og forsterkeren er på

2.skifter TVen til AV1 (eller hvor du nå har DVDen)

3.setter forsterkeren til å lytte på DVDen (så du får skikkelig Dolby)

4.skrur på DVDen og setter den til å spille.

 

Du kan selvfølgelig forandre oppstartsrekkefølgen, så du får kortest mulig oppstartstid.

(kanskje jeg burde lage en brukererfaring på denne).

Konkluderer med at det eneste drawback'et er at knappene slites raskt, og at hvis du skal bruke de forskjellige oppsettene nevnt over effektivt (ha tilgjengelige praktiske knapper osv), blir det mye programmering.

Lenke til kommentar
Ønsker far seg en ny mobil til jul? Da er Sony Ericsson C902 verdt en nærmere kikk.

 

Hvorfor akkurat denne?

Sikkert bare eit eksempel.

Når de bare nevner en mobil, bør det jo være en mobil som passer denne "farsrollen" best. En ungdomsmobil som primært spiller på design høres for meg ikke ut som den teknogadgeten "far" ønsker seg.

Lenke til kommentar
Ønsker far seg en ny mobil til jul? Da er Sony Ericsson C902 verdt en nærmere kikk.

 

Hvorfor akkurat denne?

Sikkert bare eit eksempel.

Når de bare nevner en mobil, bør det jo være en mobil som passer denne "farsrollen" best. En ungdomsmobil som primært spiller på design høres for meg ikke ut som den teknogadgeten "far" ønsker seg.

 

kan jo hende de sikta på fedre som har kommet i overgangsalderen......... :p

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg var sikker på at jeg posta i denne artikkelen :ph34r:

 

Men i dag har det skjedd et mirakel på HW.no, en artikkelforfatter svarte i diskusjonen!

Nei vent, dette er ikke hardware, men tek.no da var det mer mening i det hele...

 

Greie tips, men jeg har en ting til å anbefale: Minnepenner. For de som ikke har det er dette en veldig kjekk og hendig gave, og man kan velge blandt mange kreative design, størrelser og hastigheter.

Slim91, tenkte akkurat det samme.

Vurderte også den tappemaskinen seriøst en stund, men det er ikke så ofte en slik hadde fått gjort jobben sin. Her på hybelen med 4 ungkarer i 20-åra derimot :hmm:

Lenke til kommentar
Må man ikkje ha sjenkjeløyve for å ha noko slikt i huset?

 

Nei, man trenger ikke det. Du kan vel stort sett drikke hva du vil hjemme, så lenge du har kjøpt det på lovlig vis.

 

Dersom du graver ned en 500L tank i hagen, bestiller tankbil fra ________ (fyll inn din favoritt leverandør) og fyller denne opp, samt installerer tappekran i kjellerstua, hvem hindrer deg i å drikke de 500 literne?

 

Nå er det straks verre om du leier ut kåken din som festbule og selger øl til gjestene...

 

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...