KongRudi Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 I Dublin så var forsiden, og de tre neste sidene på gratisavisen Metro: 'AMERICA UNDER ATTACK' og bilde av kjempemonsteret i San Francisco.. http://kotaku.com/5099798/resistance-2-adv...blin-newspapers genialt..
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 kult, tenk hvor morro det hadde vært å lest dette hvis man var helt blåst i hodet, "SHIT.. hva er det som skjer i America nå, Aliens kommet til jorda" sjokk...
Mala Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Huff, i disse dager med terror angrepene nede i Mumbai og greier. Sikkert ein del som har fått seg noen OMG opplevelser tenker eg. Forøvrig, såg ein feit reklame på TV i dag. Filmen var filmet med eit gammelt håndkamera, famile som stod å koste seg i hagen med mat og greier, PLutselig ser man eit av disse gigantiske chimera skipene iluften i bakgrunnen, får man til slutt for se familein tappert prøve å kjempe i mot landstyrker etc
Lil-H Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Gøy å se kreativ reklamebruk. Er bare til å håpe andre kan gå i lignende baner, for dette var bra saker. Hadde nok passet Fallout bra det her
Dunedain Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Syns dette var morsomt jeg =) Liker det når PR-byråene tenker utenfor boksen. Lurer på om noen ble skremt
KongRudi Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Syns dette var morsomt jeg =) Liker det når PR-byråene tenker utenfor boksen. Lurer på om noen ble skremt Det var nok litt verre for denne piken:
zuperhans Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Syns dette var morsomt jeg =) Liker det når PR-byråene tenker utenfor boksen. Lurer på om noen ble skremt Det var nok litt verre for denne piken: haha made my day :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå