Scoob911 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Enkelt og greit, er det noen som vet hvordan jeg kan åpne opp spill på sekundærskjermen istedenfor primærskjermen? Hvis det hjelper noe så sitter jeg med et Sapphire Radeon HD4870 skjermkort. Takker for alle svar.
kakesjef Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Når du starter et spill vil det i de aller fleste tilfeller bli startet på primærskjermen. Du må nok flytte de over på den andre skjermen etter du har startet det, enten ved å sette spillet i windowed mode å dra det over eller så kan du bruke Ultramon. Med ultramon vil det bli lettere å bruke to skjermer. Da får du en "hotkey" på alle åpne vinduer, hvor du bare trykker på den og hele vinduet flyttes til den andre skjermen ...
Scoob911 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Bruker Ultramon, men hvordan starter jeg spillet i "windowed mode"?
kakesjef Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Se under video settings, der er det kanskje et alternativ. Ellers så kan du prøve å trykke alt+enter i spillet. I noen spille endrer det fra fullskjerm til windowed, men er kanskje mindre sannsynlig.
Scoob911 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Prøvde både med alt+enter og med å ikke huke av "fullscreen", men begge deler ble bare tull. Fikk flytta vinduet over til andre skjermen, men fikk ikke opp noen "ikkewidescreen"-alternativer til oppløsningen, og ettersom sekundærskjermen ikke er widescreen ble jo dette helt feil. Kunne heller ikke ta på fullscreen igjen uten at vinduet hoppet tilbake til primærskjermen. Akkurat dette testet jeg i Crysis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå