Gå til innhold

Greenpeace kritiserer Nintendo (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du veit vel at polene har vært på vest og sør før vis du har fulgt med? Dette her kommer til å skje igjen pluss at jorden har gått noen mer grader på siden så nordpolen før mer sol på seg. Er det menneskeskapt plutselig nå a?

Ok, eg skal vere velvillig og anta at poenget du prøvar å få fram er at klimaet på jorda forandrar seg naturleg over tid. Det trur eg òg, og for all del, forskarane er ikkje fullstendig samstemte når det gjeld årsakane til global oppvarming. Der er imidlertid rimeleg brei einigheit om at der er global oppvarming, som var det du i utgangspunktet sa du ikkje trudde på. I følgje den forrige hovudrapporten frå klimapanelet, rekna dei det som "meget sannsynleg" at det meste av temperaturstigninga i nyare tid er menneskeskapt. Du kan lese ein oppsummering av rapporten her. Nokre påstandar frå rapporten i meir lettlest form kan du finne her.

 

Kay

Lenke til kommentar

Eh, jeg bryr meg faktisk ikke. Det jeg er opptatt av er spill.

 

Hadde jeg vært en nynorskskrivende, miljøhysterisk ottarkjærring hadde jeg sikkert sultestreiket utenfor fabrikkene. Men så har det seg slik at jeg heller liker å kose meg med et spill istedet for å tenke på slike ting.

 

Jeg forstår godt Nintendos svar til Greenpeace. Hva ville dere gjort hvis noen kom og spurte "Drikker du Cola nå?" mens du satt og drakk av en Colaflaske (rævva eksempel).

 

Nei, det her bryr meg midt i mellom rævballene. Og global oppvarming er bare kjekt. Faen så kaldt det er ute nå.. Brrrr.

Lenke til kommentar
Eh, jeg bryr meg faktisk ikke. Det jeg er opptatt av er spill.

 

Hadde jeg vært en nynorskskrivende, miljøhysterisk ottarkjærring hadde jeg sikkert sultestreiket utenfor fabrikkene. Men så har det seg slik at jeg heller liker å kose meg med et spill istedet for å tenke på slike ting.

 

Jeg forstår godt Nintendos svar til Greenpeace. Hva ville dere gjort hvis noen kom og spurte "Drikker du Cola nå?" mens du satt og drakk av en Colaflaske (rævva eksempel).

 

Nei, det her bryr meg midt i mellom rævballene. Og global oppvarming er bare kjekt. Faen så kaldt det er ute nå.. Brrrr.

 

Dessverre er det altfor mange som er like korttenkte som deg. Det er kanskje ikke så rart at verden går til h******?

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært en nynorskskrivende, miljøhysterisk ottarkjærring hadde jeg sikkert sultestreiket utenfor fabrikkene. Men så har det seg slik at jeg heller liker å kose meg med et spill istedet for å tenke på slike ting.

Nå generaliserer du på en måte som er provoserende. Om jeg velger en pakke rosiner som er økologiske fremfor noen som ikke er det gjør det meg ikke feministisk, miljøhysterisk eller nynorskskrivende.

Lenke til kommentar

Vem vil kaste Wii`en sin da?! vis jeg ville blitt kvitt min ville jeg heller solgt den å tjent litt på det:P Det er jo en grunn til at flere kjøper Wii istede for ps3 også. Wii har en mye bedre pris en Ps3, og Wii er også den eneste konsollen du kan spille alle de gode klassiske spilla<3

 

Greenpeace :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det er jo en grunn til at flere kjøper Wii istede for ps3 også. Wii har en mye bedre pris en Ps3, og Wii er også den eneste konsollen du kan spille alle de gode klassiske spilla<3

Ja, men Wii har ikkje HD, PS3 har Blu-ray og blablablablabla...kva i svarte har dette med kor miljøvennlege konsollane er?

 

 

Jaja, eg er eigentleg overraska over at fleire ikkje har meldt seg på diskusjonen for å forsvare favorittkonsollprodusenten. Tyder dette at konsollkrigen endeleg er over?

 

Kay

Lenke til kommentar
Det er jo en grunn til at flere kjøper Wii istede for ps3 også. Wii har en mye bedre pris en Ps3, og Wii er også den eneste konsollen du kan spille alle de gode klassiske spilla<3

Ja, men Wii har ikkje HD, PS3 har Blu-ray og blablablablabla...kva i svarte har dette med kor miljøvennlege konsollane er?

 

 

Jaja, eg er eigentleg overraska over at fleire ikkje har meldt seg på diskusjonen for å forsvare favorittkonsollprodusenten. Tyder dette at konsollkrigen endeleg er over?

 

Kay

 

hehe, tviler, men har ikke fått med meg noen alorlige "kriger" imellom en wii og en annen konsol.

er nokk ps3 og 360 fan som er mest agresiv:P

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...