Gå til innhold

Stereo headset med mic, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kødder nå???? :!:

 

Desverre, har aldri vert borti optiske kabler før, og håndboken som fulgte med var ikke så veldig opplysende heller :p

 

headsettet fungerer greit, syns det var tendenser til skurring av og til og litt støy (piping i ny å ne)

 

 

Har du vært inne på system og stillt lyden på 5.1?

Har ikke lagt merke til verken skurr eller piping.. Må kansje spilles inn

Endret av The StigMeister
Lenke til kommentar

Da må mikken være ekstern evt ha muligheten til å koble den "vekk" fra resten av headsettet slik at du får kobla mikken i kontrolleren og headsettet i tven.

 

Ang headset så anbefaler jeg Astro A40 eller Turtlebeach X1. Sharkoon har grei lyd, men er ganske skrøpelige og blir fort ødelagt. "TheHarvesterofSorrow" skriver over her at du kanhøre folk med Dead Silence(En perk som er laget av Satan i en plan om å innføre det jævligste og mest noobete inn i et spill noensinne), noe jeg kan avkrefte. Uansett veldig lønnsomt gameplaymessig å kjøpe et headset.

 

Er veldig spent på de nye headsettene til Tritton også: http://www.trittontechnologies.com/products/TRIGA611.htm

Lenke til kommentar
Du kødder nå???? :!:

 

Desverre, har aldri vert borti optiske kabler før, og håndboken som fulgte med var ikke så veldig opplysende heller :p

 

headsettet fungerer greit, syns det var tendenser til skurring av og til og litt støy (piping i ny å ne)

 

haha, akkurat det samme skjedde med meg. Godt å lese om andre som har vært like "dumme". Skjønte ikke det jeg heller, trodde den skulle være sånn.

Endret av Shagrath90
Lenke til kommentar
Da må mikken være ekstern evt ha muligheten til å koble den "vekk" fra resten av headsettet slik at du får kobla mikken i kontrolleren og headsettet i tven.

 

Ang headset så anbefaler jeg Astro A40 eller Turtlebeach X1. Sharkoon har grei lyd, men er ganske skrøpelige og blir fort ødelagt. "TheHarvesterofSorrow" skriver over her at du kanhøre folk med Dead Silence(En perk som er laget av Satan i en plan om å innføre det jævligste og mest noobete inn i et spill noensinne), noe jeg kan avkrefte. Uansett veldig lønnsomt gameplaymessig å kjøpe et headset.

 

Er veldig spent på de nye headsettene til Tritton også: http://www.trittontechnologies.com/products/TRIGA611.htm

 

At A40 og de nye Tritton headsettene er gode bør det være liten tvil om til slik en pris. Turtlebeach headsettet er jo å få kjøpt til en 1/5 av prisen av A40. Leser at folk liker disse også, dog uten surround.

 

Edit: Disse ser også ut som et budsjett headsett Steelseries

Endret av Briminho
Lenke til kommentar

Er jo en helt annen klasse; Turtlebeach X1 er høyst sannsynelig mye bedre enn tv-høytalerne men mye dårligere enn et evt stereoannlegg. Du får fortsatt den samme, gode "gameplayoppgraderinga" men ikke med den meget gode lyden i Astro A40 og forhåpentligvis Tritton AXPRO.

 

Lord: Lyden er helt ok; litt tynn men duger fint til onlinespill. Litt kort til film/musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...