Gå til innhold

Stereo headset med mic, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg shakoon 5.1 for en uke siden. Og må bare påpeke at lyden er fantastisk, i forhold til den jeg hadde på tv'en. Ble nesten dobbelt så morro å spille. Det var litt å ta i, ganske mye, men veldig bra lyd. Det forsterker helt klart opplevelsen. Eneste som er litt dumt er at man hele tiden må tilpasse lyden til hvilket spill man spiller,for å kunne høre de man snakker med.

Lenke til kommentar
har fått den jeg og nå, bruker du coax eller den optiske kabelen? prøver å få den optiske kabelen i xboxen men den vil ikke sitte fast..

 

får heller ikke noe lyd ut fra forsterkeren.. virker ikke som noen av knappene funker..?

 

 

Bruker den optiske! Rart du ikke får lyd da? Funker som bare juling her! Når det gjelder knappene, så skjønner jeg ikke noe :p

Endret av The StigMeister
Lenke til kommentar

mulig det er en blanding av at kabelen er dårlig og boksen er defekt kanskje.. utrolig irriterende, hadde satt av kvelden til hardcore surround gaming :p

 

Prøvde igjen, satte xboxen på dolby stereo og kobla coax kabelen i boksen, resatt boksen, og skrudde volum på max, hører kun lyd på tv, ingenting i headset.. tror jeg sender den i retur til multicom i morgen.

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...