Gå til innhold

Hvilke addons er det verdt å laste ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg startet med Wow på fredag for 6 dager siden. Er nå lvl 16 undead mage og nyter spillet. Det jeg lurte på er hvilke addons som er verdt å legge merke til?

Jeg har:

AllPlayed

BetterKeybinding

Cartographer

EngBags

G15Buttons

QuestHelper

Tbag

Tror jeg har de jeg trenger, men er det noe jeg har "glemt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hvertfall at Bartender (bedre actionbars), Fubar(linje nederst/øverst i UIen som viser div. info), Auctioneer(Addon som hjelper deg ha bedre kontroll på auctionhouse), AGUF (finere unitframes), Quartz (bedre castingbar), Onebag(lar deg se alle baggene dine i en stor bag) og MikScrollingBattleText(viser bedre batletext på skjermen) er veldig greie å ha :)

Skrevet

UffTopic: Say wat? Bedre opplevelse med addons. Sikter ikke mot å bli pro. Er pro nok i andre ting.

Takk for et velutfylt svar Gnimmels :)

Kan man velge hvordan barene skal se ut? De jeg fant på google bilder var ganske "kjedelige" i form av trøtte diagramsøyler.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)
UffTopic: Say wat? Bedre opplevelse med addons. Sikter ikke mot å bli pro. Er pro nok i andre ting.

Takk for et velutfylt svar Gnimmels :)

Kan man velge hvordan barene skal se ut? De jeg fant på google bilder var ganske "kjedelige" i form av trøtte diagramsøyler.

Buttonfacade, også skins til den.

EDIT: Buttonfacade

EDIT 2: Skins

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Titanpanels fucker opp "set as focus".

Bruker focus en del, så jeg måtte droppe titanpanel.

Kjedelig siden jeg liker titanpanel godt.

Endret av beerlover
Skrevet (endret)

X-Perl || Player/party/raid/focus frames

Healbot || Healing / decursing / buffing frames

CT-Core || For små enkle ui forbedringer

FuBar || Ekstra bar med flere forskjellige moduler i..

Prat || Forbedret Chat-frame

WiM || IM look på whispers, fører også logg

Quartz || Forbedret Castbar med target/focus etc. cast bars (litt broken atm)

Atlas || Instance maps

Atlasloot|| Loot-tables for instances

Og en drøss flere, men disse er de som jeg har blitt avhengig av.

Endret av BrAtTeRn
Skrevet

siden du akkurat har begynt med wow så syns jeg ikke du skal tenke så mye på addons enda.

standard UI er jo grei i begynnelsen den.

noen som er kjekke:

- questhelper

- cartoghrafer (map addon)

- fubar +fubar experience og fubar gold så du ser hvor mye cash du får inn.

du trenger ikke mer enn det :)

Skrevet

Ville heller ikke brukt QuestHelper atm, siden det er en bug med den som gjør at characteren din kan bli stuck når du heartstoner. Noe som igjen resulterer i at du må logge en alt og vente på at en GM skal flytte karakteren din til en annen posisjon.

Kilde: GM

Skrevet
Ville heller ikke brukt QuestHelper atm, siden det er en bug med den som gjør at characteren din kan bli stuck når du heartstoner. Noe som igjen resulterer i at du må logge en alt og vente på at en GM skal flytte karakteren din til en annen posisjon.

Kilde: GM

Jeg har den samme buggen med Carbonite, men er bare stuck i en 4-5 sekunder så kan jeg bevege meg igjen.

Skrevet

Bruker ingen addons lengre jeg. Fant ut at jeg faktisk ikke har bruk for noen :p Jeg klarer faktisk lese quest texten og finne ut hvor jeg skal på egen hånd.

Skrevet
Bruker ingen addons lengre jeg. Fant ut at jeg faktisk ikke har bruk for noen :p Jeg klarer faktisk lese quest texten og finne ut hvor jeg skal på egen hånd.

Går fortsatt raskere med questhelper :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...