Programvare Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg synes dette ikonet helt til høyre i spoiler-tags er forferdelig stygt og utydelig. Jeg ser virkelig ikke grunnen til dette ikonet, som både er i veien, og attpåtil ikke ser bra ut en gang. Mitt forslag er at vi fjerner dette ikonet, da det ikke har noen funksjon, er stygt og helt unødvendig. Hva mener dere?
xersess Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Stygt er vell ikkje heilt ordet, men det hadde passet betre med eit enkelt ikon, elns. Ja, det er ganske unødvendig.
teletubbiekid Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 De to folka som ser ut som om de er fra Olsenbanden mener du? Støtter å fjerne dem ja.
xersess Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 De to folka som ser ut som om de er fra Olsenbanden mener du?Støtter å fjerne dem ja. Ja, dei som "hysjer".
Programvare Skrevet 27. november 2008 Forfatter Skrevet 27. november 2008 Aha, så det er det de gjør! Jeg måtte zoome til 500 % for å se det...
Hrodebert Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 For min del kan bildet gjerne fjernes...
b-real Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Ser du det ikke? Ser det da ganske klart og tydelig på denne crappy skjermen jeg sitter på. Imo så har drift viktigere ting å bry seg med men sure..bildet er litt i overflod.
Cuneax Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Det er bilde av Helan og Halvan (Laurel and Hardy) Såvidt jeg kan huske er det en standard i IPB, og når vi hadde spoilertags uten denne standarden før, ble forumet mer ustabilt. Grunnen til at dette bildet vedvarer er nok derfor ytelsesproblematikk. Mulig jeg tar feil ettersom jeg ikke er i drift.
Programvare Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Så et ikon av to personer i hatt gjør at forumet får dårlig ytelse. Det høres ikke veldig logisk ut for meg hvert fall.
Cuneax Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Du misforstår. Spoilertagen med det bildet er standard i IPB og når man bytter ut dette med noe egenprodusert ga det visst ytelsesproblemer. Jeg tror det var Ueland som skrev noe angående dette for noen år siden.
Hrodebert Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 (endret) Men hvorfor bytte det ut med noen egenprodusert? Kan det ikke bare fjernes Endret 28. november 2008 av roberteh
Programvare Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Men hvorfor bytte det ut med noen egenprodusert? Kan det ikke bare fjernes Det er det jeg også lurer på.
Cuneax Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Hvis man fjerner det blir det egenprodusert. Eller mener dere fjerne spoilertagfunksjonen fullstendig?
Hrodebert Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 For min del tenker jeg bare på bildet... Men hvordan blir noe egenprodusert hvis de ikke eksisterer? Fjerner man bilder, er det jo ingen ting der. Eller må hele koden omprogrammeres?
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 (endret) Det er jo Helan og Halvan som står og hysjer. Synes de er temmelig så flotte jeg. Endret 28. november 2008 av Slettet-77do0b
Programvare Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Jeg mener at det er vel en slags kode for spoilertags, og da mener jeg ikke Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor , men selve programmeringen, hvor det ikonet er lagt inn. Det må da bare gå an å fjerne denne delen av koden som inneholder dette ikonet, uten noe større problematikk?
Cuneax Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 For min del tenker jeg bare på bildet... Men hvordan blir noe egenprodusert hvis de ikke eksisterer? Fjerner man bilder, er det jo ingen ting der. Eller må hele koden omprogrammeres? Vi hadde en spoilertag for noen år siden som var helt ren, altså uten bilder. Denne ble byttet ut med spoilertagen med Helan og Halvan, av driftsmessige årsaker som jeg har nevnt tidligere. Obs: Dette er tatt fra hukommelsen, og hukommelsen er ikke alltid en venn.
Hrodebert Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Hehe, dette virker tungvint Skulle hatt noen fra drift her...
Anbefalte innlegg