Jack_Daniels Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Hei, jeg leter etter et poker spill som man kan spille på nettet med. Texas holdem, ohama hi eller lignende. Mange tenker nå partypoker og lignende. men det er et par ting jeg leter etter i programmet. 1. Playmoney 2. Man kan ha flere spillere fra samme ipadresse på samme bord. (feks viss jeg sitter på et lan så kan jeg og flere fra lanet sitte på samme bord + randoms fra nettet ) 3. Må ha texas holdem 4. Gratis program noen som har en ide?
Marbash Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Det er vel en god del online servicer som støtter dette, bare man registrerer en konto? Så kan man vel spille med folk ifra samme IP, og i tillegg med playmoney. Bl.a. Pokerstars.com?
Jack_Daniels Skrevet 27. november 2008 Forfatter Skrevet 27. november 2008 For lan fungerer Poker TH utmerket. Er det mulig å legge til (AI/Boter eller online ppl) på det spillet? Kanskje PKR er noe for dere da Nei desverre PKR tillater ikke samme ip på samme bord Det er vel en god del online servicer som støtter dette, bare man registrerer en konto? Så kan man vel spille med folk ifra samme IP, og i tillegg med playmoney. Bl.a. Pokerstars.com? Altså grunnen til at de blokerer 2 spillere med samme ip på samme bord, har såklart noe med at vi kan " jukse " med å vite hendene til hværandre og derreter hisse opp potten for å vinne mer (på god en hånd). Har prøvd mange sider blant annet: "noIQ Poker", "PartyPoker", PokerRoom", "PKR". men kan selvfølgelig ta en titt på pokerstars.com, selv om jeg ser ikke hvordan den kan vær annerledes
Jack_Daniels Skrevet 27. november 2008 Forfatter Skrevet 27. november 2008 Vil takke Kontorstol, for Poker TH. Akkurat det jeg lette etter
Marbash Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Vil takke Kontorstol, for Poker TH.Akkurat det jeg lette etter Flott du fant det du lette etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå