Gå til innhold

[Løst]psp, psp slim, psp 3000 - Hva er forskjell?


Phingoc1

Anbefalte innlegg

hei

 

noen som kan fortelle meg hva forskjellen på er på: psp, psp slim og psp 3000?

 

trenger også noen anbefalinger til spill til en jente på 17 år. hun liker the sims serien, så jeg skal kjøpe med sims 2 og castaway, men trenger et spill til. noen forslag? tror final fantasy blir litt for "avansert" for henne.

Endret av YellowFellow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

 

noen som kan fortelle meg hva forskjellen på er på: psp, psp slim og psp 3000?

 

trenger også noen anbefalinger til spill til en jente på 17 år. hun liker the sims serien, så jeg skal kjøpe med sims 2 og castaway, men trenger et spill til. noen forslag? tror final fantasy blir litt for "avansert" for henne.

 

kanskje en psp slim, så modde den for så å ligge spill på minnekortet er greit?

Lenke til kommentar
hei

 

noen som kan fortelle meg hva forskjellen på er på: psp, psp slim og psp 3000?

 

trenger også noen anbefalinger til spill til en jente på 17 år. hun liker the sims serien, så jeg skal kjøpe med sims 2 og castaway, men trenger et spill til. noen forslag? tror final fantasy blir litt for "avansert" for henne.

 

kanskje en psp slim, så modde den for så å ligge spill på minnekortet er greit?

 

hvordan modde da? er det harware eller software basert mod?

Lenke til kommentar

Everybody's Golf-serien er spill som passer for absolutt alle, medmindre du hater moro, og spillet passer utrollig bra på PSP.

 

Locoroco 2 kom nettop ut, og Patapon 2 kommer i disse dager.

Sikkert mulig å få tak i forgjengerene billig.

 

Andre spill jeg likte veldig godt var Tales of Eternia, Virtua Tennis, Lumines. De to siste passer nok også veldig bra for en 17 år gammel jente.

 

Går utifra at du mener PSP1000 er PSP, det var den første som kom, og er endel tykkere og har litt dårligere DPAD tror jeg.

 

PSPSlim/PSP2000, er den andre versjonen, og er hovedsaklig litt tynnere, og har noen forandringer på DPAD, og bedre batterilevetid.

Og fikk litt raskere UMD-drev.

 

Den nyeste versjonen (PSP3000) fikk en skjerm-oppgradering, grafikken og fargene blir klarere, og den viser bedre bilde i forskjellige vinkler, og er mindre sensitiv mot sollys.

Eneste negative med PSP3000 er at det kan være mere screen-tearing i enkelte tilfeller iforhold til gamle skjermen, så hvis dette er ett problem for henne bør du holde deg til PSP2000.

 

PSP3000 har også innebygd Microfon, noe som er fint dersom hun skal bruke Scype og slikt.

Lenke til kommentar
Everybody's Golf-serien er spill som passer for absolutt alle, medmindre du hater moro, og spillet passer utrollig bra på PSP.

 

Locoroco 2 kom nettop ut, og Patapon 2 kommer i disse dager.

Sikkert mulig å få tak i forgjengerene billig.

 

Andre spill jeg likte veldig godt var Tales of Eternia, Virtua Tennis, Lumines. De to siste passer nok også veldig bra for en 17 år gammel jente.

 

Går utifra at du mener PSP1000 er PSP, det var den første som kom, og er endel tykkere og har litt dårligere DPAD tror jeg.

 

PSPSlim/PSP2000, er den andre versjonen, og er hovedsaklig litt tynnere, og har noen forandringer på DPAD, og bedre batterilevetid.

Og fikk litt raskere UMD-drev.

 

Den nyeste versjonen (PSP3000) fikk en skjerm-oppgradering, grafikken og fargene blir klarere, og den viser bedre bilde i forskjellige vinkler, og er mindre sensitiv mot sollys.

Eneste negative med PSP3000 er at det kan være mere screen-tearing i enkelte tilfeller iforhold til gamle skjermen, så hvis dette er ett problem for henne bør du holde deg til PSP2000.

 

PSP3000 har også innebygd Microfon, noe som er fint dersom hun skal bruke Scype og slikt.

 

tusen takk for raskt og ytfyllende svar. :D da kjøper jeg psp slim til henne og the sims 2 + castaway og locoroco 2. :)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...