Gå til innhold

Forskjellen mellom Ds lite og DSi ? liksegått kjøpe en lite ?


Anbefalte innlegg

Funderer på om jeg skal kjøpe en Nintendo DS lite, men ser at Nintendo DSI har kommet i japan nå.

 

Hva er forskjellen ? er det bare kamera, mp3,litt slankere og litt bedre høytalere ?

 

Kan jeg gå på nett og bruke nintendo points på ds lite ? og spille de spilla Dsi kan spille.. så det var snakk om at dsi var kraftigere og har da bedre grafikk.

 

Har ihvertfall ikke bruk for mp3,kamera,slankere konsoll. Og bedre høytalere er ikke verdt så mye i forskjell.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DSi har litt større skjerm, 0,25 tommer eller noe. Bortsett fra det og det du nevner er det nok ikke noen stor forskjell.

Jeg tror faktisk at DSi blir litt større enn DS Lite også ...

 

Selv har jeg ønsket meg en DS Lite til jul. Jeg tror det meste som er nytt på DSi blir "gimmicky", unntatt større skjerm (Høyttalerne har jeg ikke hørt noe om. Gjelder det med ørepropper også?).

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Sitte og tenke på det samme. Tror større skjerm e verd å vente litt på siden den e ganske liten i utgangspunktet.

 

Og etter det eg har hørt så e det kun på DSi du kan bruke nettbutikken. Har nok någe med at den har utvida internminne og tilgang te flashkort.

 

Redigert:

++ bedre prosessor for å støtte kamera funksjonen. Komme neppe te å gjør någe særlig med spilling med unntak av gjerne litt raskere loading (som PS2 gjorde med PS1 spill, lite merkbart). Men hvis du e intressert i ekstraprogrammer e DSi bedre. Nå bler og nettleser gratis fra nettbutikken (i hvertfall i japan) og vil sannsynligvis fungere bedre enn den te DS/DSlite pga. bedre prossessorytelse).

Endret av neo2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...