Nuntun Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Guild wars Har spilt Wow og AoC, men jeg vender alltid tilbake til gode gamle ascalon!
Merko Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Ingen MMOs slår Anarchy Online. ikke på mi liste iallefall.
Konamixx Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Guild Wars. Fantastisk spill som jeg dessverre har gått litt lei av. Alle andre mmorpg blir bare substituter til GW2 kommer. Hvorfor er det så lite rykter om det? Jeg føler ikke at man kan kalle Lotro for et skikkelig mmorpg. Er ingen skikkelig PvP i det. Det er hva jeg, som forøvrig har spilt det et par mnd, føler. Er det ikke lenger et mmorpg nå?
Jext Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 WoW rett og slett. Ingen andre spill har for meg vært i nærheten av å toppe WoW i kvalitet. Med WotLK er spillet mye bedre enn noengang og jeg stortrives i Northrend.
123321123321 Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 WoW topper listen over MMO's jeg har spilt. Listen er forøvrig ikke veldig lang ... WoW, AoC, WAR.
Exxia Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Og dermed går det ikke under MMORPG? Klart det finnes forskjellige MMORPG, eneste kravet til MMORPG er at det er litt RPG elementer i spillet og at det kan være mange online som man har muligheten til å treffes. Finnes åpne spill som WoW, litt mer instance aktige spill som AoC og enda mer begrenset som GW. Vel.. Guild Wars gir ikke den fulle "MMO" opplevelsen når du er alene i hele verdenen. Jeg ville heller sagt at det er et ORPG, og ikke noe massivt multiplayer... Siden du ikke kan spille sammen med mange. Så er gw teambasert. Hvis du ikke klarer å finne en gruppe å queste med der, så er du enten en drittsekk eller helt ubrukelig i spillet.
Bjonski Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Så er gw teambasert.Hvis du ikke klarer å finne en gruppe å queste med der, så er du enten en drittsekk eller helt ubrukelig i spillet. GW er teambasert, og jeg har ingen problemer med å finne grupper.. Jeg har aldri ment noe negativt mot GW i mine uttalelser. Det jeg mener er bare at 6 stk i en gruppe gir ikke den fulle MMO følelsen som f.eks WoW og Lotro pga. der kan du møte på folk hvor som helst. PvP avgjør ikke om et spill er MMO eller ikke. Massive Multiplayer står liksom for noe, det er ikke til pynt.
Quenyth Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Age of Conan og World of Warcraft. Neste MMORPG blir vel Darkfall, mulig det kan bli min store favoritt hvis det noen gang skal bli ferdig. Helt enig her
Slimda Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 World of Warcraft, selvfølgelig. Har en kollega som spiller aktivt Age of Conan, og han skryter over at "igår var det hele 60 stk online!". Jeg klarer liksom ikke helt å skjønne iveret, når det er tusenvis i WoW online samtidig... Har også prøvd Dark Age of Camelot, men, det ble selvsagt litt kortvarig. Prøvde bare gratismåneden jeg fikk fra en slektning.
nuffenuff Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Har spilt lotro, wow, eq2, ao, daoc, runescape og en drøss andre. Men synes faktisk AoC er det mest underholdende. Særlig nå etter at de har fiksa mesteparten av feilene. Wotlk synes jeg var en stor nedtur for wow. De har blanta inn for store andeler hello kitty online inn i det. Alt er enkelt, alle klasser er dumma ned så kidsa forstår ting enklere og utfordringen forsvinner. Raidinstansene er jo alt unnagjort, ikke bare av de beste guildsa, men også av småbra guilds på mindre servere. Også alle bugsa. Huff. Av de beste må jeg vel sette Age Of Conan på toppen av tronen. Herlig spill. Nydelig grafikk, utmerket lyd og musikk. Og herlig nyutviklende kampsystem. Og, du slipper alle kidsa! Negativt: litt få folk på en del servere (bla den jeg er på). Ellers synes jeg EQ 2 er bra, men progresjon går litt for treigt igjen.
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Anarchy Online, mMmm ... Good times. Savner å spille det, må installere det igjen, nå som det har slike interessante free to play-aspekter ^^ EverQuest rager også høyt opp på lista mi, sammen med World of Warcraft og Asheron's Call.
colsen91 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Må si meg enig med Zappy, Dark Age of Camelot topper det meste ganske strøkent
Kokkolocco Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 (endret) Bre for å avslutte diskusjonen om GW "Rather than labeling Guild Wars an MMORPG, we prefer to call it a CORPG (Competitive Online Role-Playing Game)." Tatt fra dems egen FAQ for de som lurer. Vil si at WOW har det beste sammfunnet og loren, men best gameplay vil jeg si er City of Heroes/Villains Endret 28. november 2008 av Kokkolocco
Ubesluttsom Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 GW er mmorpg, det er mange som spiller det ,det er rpg, det er online.. kan ikke spilles lokalt.. Anyways.. Beste MMORPG jeg har spillt er Final Fantasy XI, har sine problemer, men er helt klart spille jeg har hatt mest glede av, og mest frustrasjon Ellers har jeg forsøkt Dark age of camelot, anarchy online, Project entropia, World of warcraft, age of conan, guild wars, silkroad, cabal online, rappelz, eve online oog lord of the rings online. har for såvidt ikke spillt alle spillene like lenge;) Silkroad Ligger også ganske høyt på scoren hos meg, det er gratis, det er enkelt, og det er masse greie folk der. Men det er veeeldig likt, å for å bli god må du være robot, grinden er utrolig.. Samt, du kan bli hacket å miste kontoen din når som helst, samt det er bot's som sloss overalt og farmer gold som de skal selge til andre late personer. Du kan også ganske lett få heltestatus her Er en del våpen og skjold som syntes veldig godt når du kommer opp på litt mer proffnivå ( som er relativt enkelt og oppnå om du gidder tenke litt), å når folk ser du har sånne våpen blir de fanboys med en gang :O Men i alle gratis MMORPG er det problemer av denne typen så..
Necromancer911 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Guild Wars er ifølge Wikipedia både et corpg og ett mmorpg: http://en.wikipedia.org/wiki/Guild_wars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå