Gå til innhold

Feilmeldinger + ustabil PC.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg greide å få et virus i dag på PCen, og tok en AVG scan som fant 29 trojanske hester og 1 virus - som jeg fikk slettet. Men PCen er fortsatt veldig ustabil og klikker stadig. Når jeg slå på PCen får jeg disse feilmeldingene:

 

 

http://img90.imageshack.us/my.php?image=feilmeldingerhh8.jpg

 

 

Jeg prøvde å ta en systemgjenoppretting, men jeg har ingen steder å gjenopprette fra. Trolig fordi jeg selv greide å fjerne det når jeg lette etter systemgjenopprettingen - som jeg hadde glemt hvor var. Så epic fail @ me.

 

Er det noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg ville ha startet opp i safe mode og kjørt en ny scan med AVG og eventuelt et antispyware program om du har det installert.

 

Du kan også bruke msconfig (startes fra kjør). Under fliken Startup der kan du deaktivere og aktivere oppstartselementer og finne ut om det er noen av dem som forårsaker problemene.

Husk at du må restarte windows (vanlig modus) for hver endring. Synderne bør avinstalleres eller eventuelt erstattes med nyere versjoner. :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg greide å fikse det. Viruset hadde blokket Malwarebytes Anti-malware, så jeg endret navn på installfilen, og da kunne jeg installere det. Deretter endret jeg navn på selve .exe fila og greide å få den til funke. Så tok en stor scan og fant 56 virus/trojans (jeg fant bare 30 tidligere med AVG som jeg fjernet). Når jeg hadde slettet de 56 så funket det å gå inn på combofix siden - så fikk lasta ned det og kjørt det. Tror jeg har fått fjernet det meste nå - virker isåfall slikt. Tar en til scan med Malwarebytes Anti-Malware nå for gøy. ^^

 

Takk for hjelpen, likevel. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...