Gå til innhold

Spørsmål til noen som har handlet på svenske dagligvarebutikker i det siste.


Petoah

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå, lenge, lett etter muligheter for kjøp av Vanilla Coke i nærheten av der jeg bor (i Nord-Trøndelag), eller på nett. Jeg vet at det ikke selges i Norge, men at det fortsatt er i produksjon. Det finnes i Tyskland, USA osv. Jeg har lest i de andre "Vanilla Coke"-trådene her på forumet. Der sies det at det finnes i alle fall i noen svenske butikker. Jeg snakket også med en fyr i klassen min, som sa at han hadde sett det på ICA Åre (kjøreavstand fra hjemmet mitt), sist i sommer. Men en mail fra ICA Åre, sa at "det ikke selges i Sverige." Det jeg lurer på er om noen av dere godtfolk har vært i Sverige nylig der dere har sett at det selges Vanilla Coke, evt. hvor.

Om det ikke selges der, kan jeg kjøpe det på eBay, men jeg vil undersøke andre muligheter før jeg bruker 3-400kr på 12 bokser brus.

 

* Noen regler for tråden:

Ikke kom med innlegg, der dere sier hvor godt/fælt Vanilla Coke er.

Og ikke kapre tråden min, der dere spør om andre ting selges i Sverige.

 

Jeg setter stor pris på svar!

 

Med vennlig hilsen Petter ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er dette litt inn i landet da, men vi kjøpte en boks vanilla coke for en måned siden. Men som sagt, dette var i en hylle med amerikanske varer, så kan ikke garantere at dette finnes på alle city gross.

 

Oppdatering: Fant en svensk side (grays.se) som selger amerikanske produkter over nett, og der står det blant annet at produktene deres finnes i City Gross-butikker over hele Sverige og Ica Maxi (blant andre). Finnes dog ingen city gross nærme åre.

Endret av bjaraas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...