Gå til innhold

Vil ha spill med flott(NYDELIG) grafikk, lyd og spillbarhet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slenger ut noen:

 

Crysis, Crysis: Warhead, Bioshock, Mass Effect.

Ironisk at trådstarteren trenger et drittbra FPS og at det eneste "drittbra" spillet i listen din er et RPG :!:

 

 

On-topic: Man kan ikke gå feil med Half-Life 2 og sine episoder. En må-ha for alle FPS-entusiaster. Det er nok noen "tullete monstre" men handlingen knuser all konkurranse.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen.

 

EDIT: Kan også nevne Portal, men det følger med Orange Box, og du får også mange underholdene timer for nesten ingenting på play.com, f.eks. koster Prince of Persia-spillene 70-90 kroner per stykk.

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar
Slenger ut noen:

 

Crysis, Crysis: Warhead, Bioshock, Mass Effect.

Ironisk at trådstarteren trenger et drittbra FPS og at det eneste "drittbra" spillet i listen din er et RPG :!:

 

 

On-topic: Man kan ikke gå feil med Half-Life 2 og sine episoder. En må-ha for alle FPS-entusiaster. Det er nok noen "tullete monstre" men handlingen knuser all konkurranse.

 

Regner med du mener Fallout 3 som RPG.. da sier jeg så mye som at jeg bare spiller det i FPS!, bruker rpg, BARE for å se over ting, rundt hjørner etc.

Lenke til kommentar
Slenger ut noen:

 

Crysis, Crysis: Warhead, Bioshock, Mass Effect.

Ironisk at trådstarteren trenger et drittbra FPS og at det eneste "drittbra" spillet i listen din er et RPG :!:

 

Folk flest anser alle disse som bra spill, dessuten hvis man leter etter et bra FPS med nydlig graffikk og ikke har prøvd Crysis har man gått glipp av noe, Bioshock også forsåvidt.

 

Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen.

 

Jeg tror få vil like disse spillene i dag hvis man ikke har prøvd de før, dessuten har ingen av de lenger nydelig graffikk som han spurte etter.

 

---

 

 

Dette anbefaler jeg deg som har bra graffikk og er stortsett bra:

 

- Crysis og Crysis Warhead må abselutt testes hvis det ikke har blitt gjort

- Lost Planet

- Far Cry 2

- Call of Juarez

- Medal of Honor: Airborne

- Race driver GRID

- Test Drive Unlimited

- Colin Mcrae Dirt

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen.

 

Jeg tror få vil like disse spillene i dag hvis man ikke har prøvd de før, dessuten har ingen av de lenger nydelig graffikk som han spurte etter.

 

 

How dare you?!

 

Du skal brenne på staken for slike uttalelser!

Lenke til kommentar
Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen.

 

Jeg tror få vil like disse spillene i dag hvis man ikke har prøvd de før, dessuten har ingen av de lenger nydelig graffikk som han spurte etter.

 

 

How dare you?!

 

Du skal brenne på staken for slike uttalelser!

 

Hehe du må nok bare innse at det ekke alle som enda lever i steinalderen :wee:

Lenke til kommentar

Henger meg på Crysis og Crysis:Warhead, samt Bioshock!

 

Og Half-Life 2 er også å anbefale på det sterkeste. Det begynner å bli litt gammelt, men jeg syntes fortsatt grafikken er veldig bra. Og om du kjøper Orange Box, så får du med alle Half-Life 2 spillene, samt Portal og Team Fortress 2, og alt dette for prisen av ÉTT vanlig spill.

Lenke til kommentar
Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen.

 

Jeg tror få grafikkhorer vil like disse spillene i dag hvis man ikke har prøvd de før, dessuten har ingen av de lenger nydelig graffikk som han spurte etter.

:dremel:

 

... Men som sagt ville trådstarter ha nydelig grafikk, så da var det litt unødvendig av meg å fikse på innlegget ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...