Gå til innhold

BK: Vrak på stranda


trotjo

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt det i større oppløsning.

 

Til trådstarter: Men ikke større enn 1024 på den lengste siden...helst. :)

 

Tror folk vil ha det som bakgrunn, og da holder ikke 1024. 1600 eller 1280 i lengden må være minimum. Kan jo legge inne en stor advarsel for som ikke takler høye oppløsninger ;)

 

 

Fint bilde trådstarter! Fint motiv, og stranda trekker deg inn i bildet.. Supert :)

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først bildet. Det er et fint motiv; lyset er slik jeg tror det var der og da. Jeg føler ikke så stort behov for ND /NGD filtre, men jeg kunne tenkt meg at du hadde hatt litt mindre himmel, særlig ettersom det skjer såpass lite i den. Da kunne du fått trestubbene/vrakrestene bli mer dominerende i bildet.

 

Alt i alt et brukbart bilde som du kan stramme opp en del i PS eller andre dertil egnede verktøy for å få frem det lille ekstra.

 

Det vil selvsagt også være en ide å ta bilde i mer dramatisk lys; men det krever nok en tur til Danmark (men det er kanskje helt greit :) ).

 

Når det gjelder større bilder; så er det helt greit å legge bildene ut i større størrelse, enten i en spoiler tekst i første bilde, eller oi en senere post i tråden. Det dere må passe på da, er at det markeres tydelig at dett er en utgave i stor størrelse; fordi den er ønsket av en eller annet til et eller annet formål. Jeg vil også be dre som ønsker å få bildet i stort format fordi dere ønsker det som en desktop; så si at det er grunnen med en gang. Respekter også at fotografen ikke ønsker å gjøre det; hvis det skulle skje.

 

Tom

Lenke til kommentar

Desverre så ønsker jeg ikke å legge ut bildet i stort format. Har et prosjekt på gang, å derfor ønsker jeg å ha kontroll på hva jeg legger ut, og at ikke bildene skulle bli stjelt.

 

Ikke det at jeg tror at folk skulle hive seg rundt å spre bildene mine, men bedre føre var...

Lenke til kommentar
Det er tatt på en strand, ikke så langt fra Hirtshals i Danmark. Om noen vet hva disse stokkene er/har vært, så skriv gjerne det:) Men bildekritkken kommer i første rekke.

 

 

Det er spantetopper,sannsynligvis fra en flatlekter/pram. disse prammene ble brukt fram til 70/80 tallet for og transportere løsmasse.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...