Gå til innhold

Spørsmål om Guitarhero WT og GH3


Anbefalte innlegg

Før jeg begynner:

Med "ny gitar" mener jeg den nye Gitaren som har kommet til world Tour. Den med Tappe-panel.

Og med "gammel gitar" mener jeg den vanelige Gitar Hero 3 Gitaren.

 

Jeg skal bytte inn PS2en min og spillene til gamestop slik at jeg får en xbox 360 Arcade.

Når jeg får meg 360en skal jeg kjøpe GH. Jeg skal ha GH3 OG GH World Tour. Men jeg vet ikke om man kan spille World Tour med den "gammle" Gitaren.

Planen er å kjøpe Guitar Hero WT Solo Pack (altså spillet GH WT og 1 av de nye gitarene) OG Guitar hero 3 pakka (altså GH3 spillet, og en "vanelig" trådløs Gitar)

Målet er da å ha 2 gitarer ( som da blir forskjellige ) og Begge spillene GH3 og GH WT.

 

Det jeg lurer på er om man kan spille GuitarHero World Tour med den gammle Gitaren, Eller må man bruke den nye gitaren til GH WT? Og så lurer jeg på om man kan spille GH3 med den nye gitaren.

 

Ble kanskje litt forvirrende, men jeg vil være sikker før jeg kjøper!

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd GH3-gitaren selv i WT og motsatt, men det ser ingen grunn til hvorfor det ikke skulle gå. Den nye har en slider-funksjon på halsen som selvsagt ikke fungerer i GH3, men disse notene kan fint spilles med de vanlige knappene om du vil.

 

Har for øvrig prøvd GH2-gitaren til xbox på GH3 på både PC og xbox uten noe som helst problem.

 

Edit: Og nei, du kan ikke kjøpe en pakke med to gitarer, men du kan kjøpe en pakke med en gitar og kjøpe en ekstra gitar.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Har ikke prøvd GH3-gitaren selv i WT og motsatt, men det ser ingen grunn til hvorfor det ikke skulle gå. Den nye har en slider-funksjon på halsen som selvsagt ikke fungerer i GH3, men disse notene kan fint spilles med de vanlige knappene om du vil.

 

Har for øvrig prøvd GH2-gitaren til xbox på GH3 på både PC og xbox uten noe som helst problem.

 

Edit: Og nei, du kan ikke kjøpe en pakke med to gitarer, men du kan kjøpe en pakke med en gitar og kjøpe en ekstra gitar.

 

Ja..OK!

 

Men jeg har ikke sett noen steder hvor de selger den nye gitare (bare gitar)

Finner jeg det, kjøper jeg 2 av de nye gitarene og GH3 og GH WT :)

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...