erandre Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Bruker PowerDVD v8.0 for å spille av Blu-ray (og v7.3 til HD-DVD). Har en Pioneer 42" som er tilkoblet PC'n via HDMI. Spørsmålet er: Går det an å få PowerDVD til å åpne seg på en annen skjerm enn primærskjermen?
LysDiode Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Du må velge hvor datamaskinen skal sende bilde, altså til TV'n. Da velger du f. eks. "utdata> ekstern skjerm video HDMI Det er valgene jeg får på min PC, og da må du bare se hvor du har koblet inn TV'n =) Litt forskjellig hvor du får fram denne menyen, det kan varierer (iallefall på mine pc'r og mine venner's pc'r). Jeg trenger iallefall bare å høyreklikke på skrivebordet, så kommer menyen opp under "Skjerminnstillinger".
erandre Skrevet 24. november 2008 Forfatter Skrevet 24. november 2008 Jeg har bilde på begge skjermene, men det er forskjellige bilder. Du kan si det er to desktoper ved siden av hverandre. Det jeg håper på er å få PowerDVD til å åpne seg på desktop nr 2, uten at jeg trenger å dra den bort dit hver gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå