Gå til innhold

Radeon 9800 pro i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kr 4500 var DYRT synst jeg! Hadde heller kjøpt et 9700Pro AIW...

256 versjonen kommer vel litt senere tenker jeg?

DDR2 kommer sikkert ikke før R400 kjernen e klar....

 

Kaptein_S

 

Hvorfor AIW? Den er jo MYE dyrere en pure 9700pro

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg ett... samme om det har kostet 10000kr :D:D

 

Men noen som vet andre webshopper de har tatt det inn?

25. april hørtes litt sent ut spør du meg... i usa er kortet på vei ut til de som har forhåndsbestilt

 

Slik er det å bo i Norge. :) Har personlig ventet på Raptor disken fra WD lenge. Er en liten stund siden den kom i salg i USA.

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg ett... samme om det har kostet 10000kr :D  :D  

 

Men noen som vet andre webshopper de har tatt det inn?

25. april hørtes litt sent ut spør du meg... i usa er kortet på vei ut til de som har forhåndsbestilt

 

Slik er det å bo i Norge. :) Har personlig ventet på Raptor disken fra WD lenge. Er en liten stund siden den kom i salg i USA.

 

 

EET har hatt den raptor disken en stund nå, men d spørs om du for kjøpt den fra dem, du må søke om sånn forhandler søknad... vet ikke om privat personer for gjort d.

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om støynivået på Sapphire radeon 9800 ?

 

Vurderer å kjøpe meg Sapphire 9700 pro ultimate ettersom den visstnok skal være ganske støysvak. Men hvis jeg får 9800 til ca. samme støynivå velger jeg heller dette. Pris spiller ikke så stor rolle for meg.

 

mvh. Xanoo

Lenke til kommentar

Mottar mitt VisionTek Xtacy 9800Pro i moren, det er komt til Norge og ble behandlet i dag og sent til Bergen. Spent og få det, det skal i følge andre som har det på www.asusboards.com kjøres kaldere en Radeon 9700Pro og clokkes opp til 450Mhz. Las om en som hadde GeForce FX Ultra og han sa at det var bare latterlig ved siden av Radeon 9800 i bruk, de som har det har også skrevet at dem mener at det er endnu bedre bildekvalitet på det men ingen er sikker men snakker om sånn "feel". Jeg er spent at få det, shimen skal ligge på samme hoyjde som core-en nu, må ta av Zalman kjøleren på mitt 9700 Pro og sette på denne :D whaha

 

www.outpost.com for de som har penger, de hadde dem på lager. CA 400 USD og blir ca. 4000kr med moms.

Lenke til kommentar

Mottat kortet.. Det er litt størrere en 9700 og har kulere vifte på. Laver nesten ingen stoy i dete hele tatt, i alle fall mindre en hard diskene mine, jeg hører kun kortet hvis alt er slått av og CPU vifte på min RPM.

 

Kortet stort sett RULER, stabilt som faen og RÅtt i allt.. ikke meget raskere en 9700 så jeg ville si at bare hvis du har penger til at brenne oppgrader.

 

Noen som har lyst til 9700 Pro gå til bruktmarked.. selger mitt 9700 nu, kan hentes i Bergen.

 

Simon

Lenke til kommentar

Radeon 9800 PRO kommer sikkert i en 256mb versjon...det er det nødt til hvis det skal gi god båndbredde...dessuten høres det mer "attraktivt" ut for markedet, og siden Nvidia har kommet med 256MB FX kort, må vel ATI også.

Det spørs jo om det hjelper noe særlig med DDR-II ram da...GeForceFX 5800/Ultra hadde jo DDR-II ram... og DDR-II rammen ga ikke noe godt resultat, og har mye av skylden for at 5800 ble en 'flopp'. Nvidia skal jo bruke DDR-I ram på de andre FX-kortene...Så om det lønner seg for ATI å gi ut Radeon 9800/PRO med DDR-II gjenstår å se...spørs om de får det til på riktig måte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...