Gå til innhold

Logg inn i wow, få en søt liten gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepp,

De av dere som logger inn i WoW i dag vil få en søt liten "companion" fra Blizzard, som førvrig er bundet mot konto og ikke karakteren din.

Til informasjon. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man en companion og? Hm, kommer den automatisk? Logget inn og fikk den achivementen men så ikke at jeg hadde fått noe companion. Må se når jeg kommer hjem fra jobb.

Skrevet
Får man en companion og? Hm, kommer den automatisk? Logget inn og fikk den achivementen men så ikke at jeg hadde fått noe companion. Må se når jeg kommer hjem fra jobb.

sjekk posten

Skrevet

Mailboxen, selvfølgelig. Erm, kan jeg skylde på at jeg har vært våken siden 6? Sløvhet og slike ting henger ofte i sammenheng med treg oppfattelse :p

Skrevet
Gaven får du kun om kontoen din ble laget ved slipp for 4 år siden, ergo kan førsteinnlegget være svært missledende ...

Det stemmer ikke.

Jeg startet å spille wow på fredag og jeg fikk :)

Startert i fjor jeg og fikk jeg og. Så det stemmer nok ikke nei.

Skrevet

Det er sant, man trenger ikke å ha spillt WoW i 4 år men det er bare de som betaler for spillet som får dette. Begynnte for noen dager siden igjen på WoW.

Jeg skulle akkurat logge inn på WoW og var en Night Eøf Hunter på level 9 og skulle dra til Azuremyst Isle og queste level 7 -9 quest der etterpå drar jeg til Darkshore forrest. Og etter jeg nesten har kommet meg til båten som skulle dra til Darkshore forrest og til Azuremyst isle så jeg at det lå en "Unraded mail from The WoW Dev" (hukse ikke helt hva den heter :D ) og da fikk jeg en achiviement og en søt liten Blizzard bjørn :D

Men blir ikke bjørnen større?

PS:Jeg spiller på PvP serveren Boulderfist og heter Eldebert.

Skrevet

Syns de burde gjøre så ikke alle som er i nærheten får beskjed om noen får den achievementen.

Kan ikke stå i en by uten å bli spamma av folk som får den ._.

Skrevet
Syns de burde gjøre så ikke alle som er i nærheten får beskjed om noen får den achievementen.

Kan ikke stå i en by uten å bli spamma av folk som får den ._.

Så sant så sant :D

Mer en nok spam bare i guild-chatten av achievements.

Men fint lite pet da, skulle bare vert en gnom :D

Skrevet
Gaven får du kun om kontoen din ble laget ved slipp for 4 år siden, ergo kan førsteinnlegget være svært missledende ...

Samboeren hadde ikke konto ved slippet for 4 år siden, og hun fikk en. ;)

post-9129-1227448402_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Punktum, Ueland har main tanket The Stig med effektiv DPS og heal fra resten av gjengen. Eller, hm, hvem tanket The Stig?

Edit:

Passende bilde, hvem er trubaduren i bakgrunnen?

Endret av Bear^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...