Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg melde meg på jeg ;) Jeg er en som drikker KJEMPE mye brus! Etter Kl 00:00 i dag skal jeg ikke drikke et glass brus på 1 uke! (det er mye for meg :p) Altså Mandag neste uke kan jeg sette meg ned og nyte et glass cola :p Hvis jeg ikke skal prøve og pine meg mer :p Ønske meg lykke til! :D

Endret av mobil_brukeren
Skrevet (endret)
I can stand 2 weeks.. (just not in a row :p)

:)

Jeg får se om jeg gidder å prøve igjen. Hvis jeg venter litt, kan jeg være ambisiøs og prøve frem til julaften. :hmm:

Edit:

Jeg melde meg på jeg ;) Jeg er en som drikker KJEMPE mye brus! Etter Kl 00:00 i dag skal jeg ikke drikke et glass brus på 1 uke! (det er mye for meg :p) Altså Mandag neste uke kan jeg sette meg ned og nyte et glass cola :p Hvis jeg ikke skal prøve og pine meg mer :p Ønske meg lykke til! :D

Like festlig hver gang når folk ikke leser første posten...

Endret av bhsand
Skrevet
ehh. leste den først posten jeg kan ikke se at jeg har gjort noe feil :S

Vel, for å sitere Arctic, på første linjen i denne tråden;

Nei, vi snakker ikke om Internettadresser, men å kjøre skinnheisen, mastrubere, runke, you name it!

@fredrikrb: Hehe, er klar over det :)

Skrevet

nå klarte jeg å lese meg til side 20 av den første perioden med herre over eget domene :p Virkelig spessiel lesning... kansje jeg skal teste meg selv :p men vil ikke melde meg på heeeeelt enda ;)

Skrevet

Virtualbartenderen er bare en test! Ta frem vievannet og krusifiksene! Vik fra meg, Satan! :ermm:

Har ikke overskudd til noe som helst nå, i hvertfall ikke dette, så jeg greier meg et par dager til i hvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...