Gå til innhold

Se avi filmer offline


HolyKrist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det er fortsatt avhengig av hvilket codec filmen er enkodet med, AVI er bare et containerformat og jeg har sett at enkelte XviD og DivX-filmer ikke lar seg spille av, mens de aller fleste går helt fint. Kan være grunnet lydcodec som er brukt, f.eks.

 

Ta å test med et par andre DivX eller XviD-filmer først for å se om oppdateringen er riktig installert.

Lenke til kommentar

Er samme konsoll ja. Prøvde hjemme offline og og da gikk det ikke... Sto at jeg måtte laste ned oppdateringen. Så jeg kobla meg på nett. Starta alle filmene for å se at det funka og da funka alle filmene... Så kom jeg ut hit å da får jeg feilmeldin om at jeg trenger oppdatering...

 

Men er det ikke mulig å laste ned den på datamaskin og legge den på minnepenn/cd og lagre den på Xbox'en??

Lenke til kommentar
Er samme konsoll ja. Prøvde hjemme offline og og da gikk det ikke... Sto at jeg måtte laste ned oppdateringen. Så jeg kobla meg på nett. Starta alle filmene for å se at det funka og da funka alle filmene... Så kom jeg ut hit å da får jeg feilmeldin om at jeg trenger oppdatering...

 

Men er det ikke mulig å laste ned den på datamaskin og legge den på minnepenn/cd og lagre den på Xbox'en??

 

nei

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg sliter med samme problemet, før ekle NXE lastet seg ned på xboxen min kunne jeg se nesten alle avi-filer uten å være online, men etter NXE må jeg være online for å nyte dem. Har også lastet ned den lille oppdateringen en mengde ganger. Utrolig irriterende å drasse en 30 meters nettverkskabel fra førsteetasje og ned i kjelleren hver gang jeg skal se på south park:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...