Gå til innhold

MS reklamerer for playstation uten å være klar over det


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

"MS reklamerer for playstation uten å være klar over det"

 

"Syntes denne var litt morsom"

 

Pluss et bilde av 2 ungdommer som spiller playstation i en brosjyre om windows vista.

 

Da har jeg tatt med hele vinklingen min, som tydeligvis vinkler det slik at dette er en stor glipp av ms. Hva er det jeg skriver som får det til å høres slik ut? Hvordan mener du jeg burde ha skrevet det? Vi vet jo alle at de ikke produserer dette selv, men de godkjenner det uansett. Så saken er morsom.punktum.

 

Og en ting til. Når noen skriver, "Er nok den mest upartiske på hele forumet. ", så vet man at personen ikke er det. Fy for en tåpelig ting å skrive.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tåpelig ting å skrive? Hvorfor det? Har da ingen preferanser når det gjelder verken sony, MS eller nintendo. Eier da konsoller fra alle tre. Og kjenner til alle tre sine service rutiner på godt og vondt, da jeg jobber med dem daglig og alle stiller temmelig likt i min verden. Dvs upartisk. Går ann å være blodfan av både MGS og halo :)

 

Liker spillene som er på alle. Bare fordi noen sier noe "for" en produsent, betyr jo ikke det at man verken er fanboy eller hva man nå enn skal kalle det.

 

Hadde linken vært motsatt, adfirma til sony brukt halo eller noe i en reklame, hadde det vært det samme, hovedsaklig ikke PS sin feil. Men adfirmaet som bæsjer på leggen og ikke gjør research og bruker stockbilder som er tagga med "gaming" eller hva de nå enn bruker.

 

Skal tro hva mannen i gata hadde sagt, om man fremviste det bildet.

Lenke til kommentar

Ja, synes det er tåpelig å si at man sikkert er den mest upartiske brukeren på forumet. Like tåpelig som om at du skrev at du sikkert er den smarteste her på forumet, den tøffeste, den sterkeste, den mest dannete osv osv.

 

Men lurer fortsatt på hva jeg skrev som vinklet det slik du sier jeg vinklet det?

Lenke til kommentar

Til de som kom inn med at Microsoft hadde hatt med en Mac i en reklame. Microsoft lager ikke datamaskiner, de lager OS og programmer. Og de har selvfølgelig en avdeling som lager Xbox, og en som lager hardware. Men til OS og software delen, Microsoft lager faktisk Windows og Office til Mac. Eplehuset har også med i annonsene sine at man kan bruke Windows på en Mac.

 

Men det å si at MS reklamerer for PS2 uten å vite det tviler jeg på. De vet helt sikkert om det, og hele poenget er at det er to gutter som sitter å spiller, hva de spiller på har ingenting med reklamen å gjøre.

Lenke til kommentar
Men jeg ser jo at en del xbox fans er helt på gråten her å synes jeg var en stor dust her. Poenget var ikke å drite ut MS, jeg og de fleste vet at Bill Gates ikke lager reklame, men at slikt leies inn fra eksterne kilder.

Men litt morsom var den, men tok kanskje feil. Er en del som ikke helt tåler slikt.

Og du gjør så godt du kan for å fyre oppunder ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...