vikingkylling Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg kjøpte WAR for en stund siden og likte det den første tiden. Spilte som Witch Elf og hadde det moro opp til ca lvl 5 eller noe sånt. Begynte å prøve nye klasser, men ingen andre av alvene var interessante. Chaos var også interessant, så jeg endte opp med de to goblinene. Men greit nok det, tre klasser er mer enn nok for meg, og jeg har ennå ikke giddet prøver Order. Tviler på at jeg gidder siden jeg da må skifte server (likte den biten), men vi får se. Problemet er hvorfor jeg skal gidde fortsette. Foretrekker Squig Herder og er oppe i lvl 7 eller noe sånt (er en stund siden), men questene er for ensformige så langt. Prøvde meg på PvP, men hadde ikke sjanse siden vi var en mot en, og han andre hadde bra rustning og våpen. Har vurdert å spille en tank, men gidder ikke spille en bare for å ha en sjanse. Så spørsmålet er hvorfor jeg skal fortsette. Blir PvE biten bedre etterhvert? Er det noe vits å satse på ToK? Er det i det hele tatt mulig å ikke være med i en guild selv om jeg spiller på en RP server? Foretrekker å spille solo eller i små grupper. Blir for mye stress med en guild.
Bruktbilen Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Hvis du synes questene er ensformige og er lei allerede ved lvl 7 så er nok ikke MMORPG's noe for deg. Du kan jo prøve mer PvP, og ikke gi opp etter en dårlig opplevelse.
Zappy Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 I 1.06 får squig herdere en solid buff. Prøv litt scenarioes, litt zerging i ORvR og PQer. Kan ikke fatte at du syens guilds er stress. Du trenger jo ikke være med på noe om du ikke vil. Men å ha et guild er et MUST for meg og de fleste andre for å ha det gøy. Det gjelder for alle MMOer. Å ikke ha guild i et MMO er som å ikke ha venner IRL... det er det liksom ingen som vil.
vikingkylling Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 (endret) Takk for svar. Var oppe i lvl 46, 38 og 34 i LotRO (av 50) på de tre jeg spilte mest med, så MMO er definitivt noe for meg om de er bra. Men jeg foretrekker å spille som casual og ikke stresse med raids, finne grupper, PvP, RvR og alt det der. Hadde håpet WAR hadde mer for alle, men ToK var meget interessant... Skal vurdere å spille en stund til, så vi får se. Edit: Prøvde meg forresten på et scenario. Aksepterte questen, valge å joine som solo og ventet resten av kvelden uten at noe skjedde. Surret rundt og gjorde andre quester, men hørte aldri noe mer fra scenarioet. Er det vanlig? Endret 20. november 2008 av thecrow77
Christeven Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 (endret) du må velge join all. er som regel bare ett scenario som det er folk på per tier desverre. så du må velge det riktige eller join all. Endret 20. november 2008 av Christeven
vikingkylling Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 Heh, så jeg får ikke velge selv? Det gjør jo saken mye bedre... Tror nok jeg står over for denne gang.
MysticoN Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg kjøpte WAR for en stund siden og likte det den første tiden. Spilte som Witch Elf og hadde det moro opp til ca lvl 5 eller noe sånt. Begynte å prøve nye klasser, men ingen andre av alvene var interessante. Chaos var også interessant, så jeg endte opp med de to goblinene. Men greit nok det, tre klasser er mer enn nok for meg, og jeg har ennå ikke giddet prøver Order. Tviler på at jeg gidder siden jeg da må skifte server (likte den biten), men vi får se. Problemet er hvorfor jeg skal gidde fortsette. Foretrekker Squig Herder og er oppe i lvl 7 eller noe sånt (er en stund siden), men questene er for ensformige så langt. Prøvde meg på PvP, men hadde ikke sjanse siden vi var en mot en, og han andre hadde bra rustning og våpen. Har vurdert å spille en tank, men gidder ikke spille en bare for å ha en sjanse. Så spørsmålet er hvorfor jeg skal fortsette. Blir PvE biten bedre etterhvert? Er det noe vits å satse på ToK? Er det i det hele tatt mulig å ikke være med i en guild selv om jeg spiller på en RP server? Foretrekker å spille solo eller i små grupper. Blir for mye stress med en guild. vist du liker SH: SH får nesten en dobbling av dps på R17 (plink casting time blir 1s). SH får en del buff i patch 1.0.6 Du kommer garantert til å like path of the stabbin vist du bestemmer deg for å prøve det på r29. Goblin er den klassen som ser BEST ut:) (personlig menig, men men). og bst /special.
MysticoN Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Takk for svar. Var oppe i lvl 46, 38 og 34 i LotRO (av 50) på de tre jeg spilte mest med, så MMO er definitivt noe for meg om de er bra. Men jeg foretrekker å spille som casual og ikke stresse med raids, finne grupper, PvP, RvR og alt det der. Hadde håpet WAR hadde mer for alle, men ToK var meget interessant... Skal vurdere å spille en stund til, så vi får se. Edit: Prøvde meg forresten på et scenario. Aksepterte questen, valge å joine som solo og ventet resten av kvelden uten at noe skjedde. Surret rundt og gjorde andre quester, men hørte aldri noe mer fra scenarioet. Er det vanlig? vet ikke hvilken server du spiller på, men det er en del tomme servers der ute. men det er vel ikke så alt for lenge til mange får muligheten til server transfer (om et par dager håper jeg). som nevnt over velg "join all" i scenario. vist du liker pvp så hold ut litt lengre i WAR. kom tilbake når du har blitt rank19 med din SH og si hva du synest da. rank 1-10 er ikke det som er mest morro med sh:)
oophus_3do Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 (endret) Jeg kjøpte WAR for en stund siden og likte det den første tiden. Spilte som Witch Elf og hadde det moro opp til ca lvl 5 eller noe sånt. Hvorfor er det slik at i alle MMOs du spiller så ender du opp med å slutte såpass tidlig? Jeg mener... Level 5? Selv i ditt favoritt MMO LOTRO, så har du fremdeles ikke fått rumpa di opp til endgam der? Passer virkelig MMOs deg som spillform? Men ja, ikke spill mer før de får ræva i gir med å fikse på endgame. Når jeg ser kamerater levle 2 og snart 3 character til endgame uten å faktisk spille på de karakterene de har i endgame, så har jeg lite trua på det hele. Endret 21. november 2008 av o(O)phus
Azagrath Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Blir PvE biten bedre etterhvert? Egentlig ikke. For min del har jeg lvlet opp til rundt midten av tier 3, og det er akkurat samme questene om og om igjen. Hent ditt, drep datt. For min del har jeg kansellert kontoen, siden det tydeligvis kun er Scenariohammer det dreier seg om. Veldig lite folk ute i verden, PQ's er stort sett tomme, alle står i warcamps og venter på scenario. Hadde jeg vært interessert i å farme instanserte battlegrounds hadde jeg fortsatt spilt WoW.
Imbakekeke Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg brukte vel ikke noe mer enn en time på å spille meg opp til level 5 med noen klasser. Dersom du poster "motiver meg til å spille mer" etter å ha spilt så latterlig lite så tror jeg det er like greit at du gir opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå