Gå til innhold

Førsteinntrykk: LG KC910


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke sammenligne med en PC, men jeg kan fortelle at det er veldig bra...

Tar kun et par sekunder å søke, så skriver du inn eventuelt en kode(dette må du selvsagt kun gjøre første gangen), 2 sekunder og vips...

 

Signalet vet jeg ikke noe om. Men kommer meg inn over alt i huset, får også inn mange av naboene mine når jeg søker.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke sammenligne med en PC, men jeg kan fortelle at det er veldig bra...

Tar kun et par sekunder å søke, så skriver du inn eventuelt en kode(dette må du selvsagt kun gjøre første gangen), 2 sekunder og vips...

 

Signalet vet jeg ikke noe om. Men kommer meg inn over alt i huset, får også inn mange av naboene mine når jeg søker.

Hørtest vaffal veldig bra ut :D Håper CDON sender mobilen så fort som faen :)

Lenke til kommentar
Jeg ser de har denne på CDON.no til 3600. Jeg har ca 3500 i lomma og to skilte foreldre som begge er villig til å punge ut "rimelig mye" vil jeg si. Noen forslag til hvordan jeg kan finnasiere betalingen?. Teknte at jeg kunne betale ca 1600 og så muttern og fattern 1000 hver?
Du kan betale 3500, så kan mamma og pappa betale en femtilapp hver pluss frakt.

 

Hva menes det med at telefonen ikke er en smarttelefon? Hvilken forskjell/begrensninger utgjør det?
http://www.amobil.no/artikler/ikke_kjop_de...rttelefon/32546

http://www.amobil.no/artikler/smarttelefon...kke_brukt/33699

 

Disse artiklene er ganske gamle, men jeg vil si at det fortsatt er ganske gjeldende. Hvis man bruker kameraet, MP3-spilleren, ringer, sender tekstmeldinger og annet småtteri, trenger man neppe en smarttelefon.

Lenke til kommentar

Nei for faen, må bare si det til dere som bare sitter og rakker ned på telefonen: IKKE KJØPE DEN DA VEL FOR SVARTE FAEN! Dere er jo så inn i helvettes misfornøyde med den skjermen som aldri virker eller mobilen dere må vente noen sekunder på skal komme. "Buhu...skal jeg komme og trøste dere? Kommer dere til å overleve?"

 

IKKE kjøp telefonen eller delta i denne tråden om dere bare har tenkt til å furte over hvor dårlig den er. Dette er et forum/tråd for å diskutere telefonen KC910, ikke hvor lite lyst dere har på den.

Lenke til kommentar

SE C905: 5/10 • Samsung INNOV8: 8/10 • Samsung Pixon: 6/10 • LG Renoir: 9/10

 

Ser at der er LG'en som kom høyest oppe i kamera testen av 8MP mobiler ^^, (link)

Kan se mere bilder som er tatt med mobilen her: http://www.projectkc910.com/blog/

 

Og et spørsmål angående CDON, det står delvis levert? Hva vil det si, at de har sendt ivei en av tingene? Bestillte minnekort i samme slenge, for jeg vet ikke om det følger med :p

 

edit: læyf

Endret av Papirkurrv
Lenke til kommentar

Ja ja...våre alles kjære og elskede Amobil...hvor er testen vår? :realmad:

 

Hvis dere ikke er i stand til å publisere denne testen så kan jeg sende dere en PM med leveringsadresse slik at JEG kan gjøre det. De fleste begynner å blir "rimelig" utålmodige. Den har tross alt blitt utsatt i tre uker nå!

Lenke til kommentar
Ja ja...våre alles kjære og elskede Amobil...hvor er testen vår? :realmad:

 

Hvis dere ikke er i stand til å publisere denne testen så kan jeg sende dere en PM med leveringsadresse slik at JEG kan gjøre det. De fleste begynner å blir "rimelig" utålmodige. Den har tross alt blitt utsatt i tre uker nå!

 

Slapp av dude, ta livet med ro. Testen ble først utsatt pga. kjip timing med influensa, og etter det dukket det opp flere bugs i amobils testeksemplar, så de måtte vente på å få tilsendt en ny. Ingen vits i å teste en mobil full av bugs og ikke få vite hvordan den egentlig er.

Er kjedelig når det tar så lang tid fordi jeg skulle også gjerne lest testen, men den kommer når dne kommer. De drøyer nok ikke lenger enn nødvendig. :thumbup:

Lenke til kommentar

Elkjøp har den vel bare på nettbutikken? Jeg hadde arbeidsuke sist uke og spurte hvorfor de ikke hadde den inn i butikken. De svarte at de ikke kjøper inn flere LG telefoner før etter jul så jeg tror du mener på nettet. Og om du skulle kjøpe den på nettet vil det nok bli like dyrt som til 4000 uansett. Det er en ordning alle nettbutikker har som Spaceworld, Elkjøp, Expert osv. De legger på en dyr frakt slik at produktet blir tilsvarende pris som om du skulle kjøpt det i butikken

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...