Gå til innhold

Film: Noen filmer jeg har laget


Anbefalte innlegg

Ja da var det vel på tide å poste noen filmer jeg har laget i kjedsomhet.

 

Først den siste filmen jeg lagde:

 

Gone

 

Deretter 2 andre jeg er mest fornøyd med:

 

 

 

Sorry for dårlig kvalitet, den første er filma med mobilen.

 

Det er bare å sjekke ut noen av de andre mine, men dem er ikke noe å skryte av. Vel det er egentlig ikke noen av dem jeg har laget.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Gone ser ut til å være fjernet. så ikke noe respons å få på den

 

Drugged er helt ok. vanskelig å se bokstavene i begynnelsen tydelig ( badsmile?). godkjente effekter men ikke noe mer utover det. du får godt fram hvordan det er å være "drugged"

 

Missing er skikkelig lame. for å være ærlig skjønner jeg ikke hva som skjer i det heletatt. for meg virker det som du bare har filmet "noe" for å filme.

 

Et lite tips : spar opp til et litt bedre kamera :)

Endret av Raude
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Er inga profesjonell filmskaper, eller nokon filmentusiast, men kan vel få seie mi meining likevel.

 

Slik eg ser det, filmer du berre for å filme. Eg ser inga kreativitet i filmane dine, heller ikkje noko budskap. Det verkar ikkje som at du vil formidle noko som helst, og det er jo det film handler om. Enten det er å formidle ei forteljing, ein ide, eit produkt eller ein tanke. Film er eit medium ein formidler noko gjennom, så eg meiner at her har du feilet fundamentalt. Eller, kanskje filmane er får dype for meg? :/

 

Kan ta for meg Nightmare, da det er den einaste filmen som har noko som liknar ei handling. Her bruker du dei første 20 sekundene til å vise at du sitter på sofaen/senga med ein mobil i handa. Dei neste 15 sekunda skriver du ei setning, du undervurderer også seeren her, da du gir meg 15sek på å lese denne eine setninga. Resten av minuttet bruker du på å legge deg, greit nok. Så, endelig skjer det noko. Første eg tenkjer er at vi ser deg i marerittet ditt, men det har inga sammenheng med resten av "fortellinga". Du viser bilder av insekt, samt deg sjølv (sikkert i marerittet) på ein benk. Kva? Gir inga meining for meg. Kan gå med på at det er eit omriss av ein handling der, men du mangler konflikt og evt. løysning.

 

Konsulterte eit par venner av meg (ekspertpanelet mitt), de ba deg skaffe et par ting: Handling, Kamerastativ, Fantasi og A ticket to hell :p

 

Føler rett og slett at eg ikkje fikk noko som helst ut av filmane dine, og sitter derfor igjen med ingenting. Beklager, men meiner det var heftig tidssløsing å se på de få av filmane dine eg gadd å sjå - på fleire så stoppa eg før det var over, da det gjekk alt for treigt for min del.

Lenke til kommentar

Fint med en godt svar. Er full klar over at filmene mine ikke har noe særlig budskap i seg. Men filmer må vel ikke absolutt formidle noe for at tiden blir brukt godt. Vi har da det visuelle, eller lyd for den saks skyld. Sier ikke at du må like filmene mine, men filmer er mere enn kun budskap.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...