Gå til innhold

Feil med Questhelper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan desverre ikke hjelpe deg, men har problemer med questhelper selv, tingen er at questhelper henger seg opp etter en liten tur in-game. Quester jeg er på blir registrert som ferdige, men blir ikke fjernet fra mappet, et annet problem er at når jeg så plukker opp nye quester så kommer de ikke fram på mappet mitt.

Lenke til kommentar
Kan desverre ikke hjelpe deg, men har problemer med questhelper selv, tingen er at questhelper henger seg opp etter en liten tur in-game. Quester jeg er på blir registrert som ferdige, men blir ikke fjernet fra mappet, et annet problem er at når jeg så plukker opp nye quester så kommer de ikke fram på mappet mitt.

 

prøvd og oppdatere den ?

 

og ja questhelper er en plage og en redning men det at chaten blir spammet sånn er litt irriterende:P

Lenke til kommentar

Den gir deg et lite kart, med "innen dette område finner du x" den lister quest, du klikker på det, eller objektivet i queste, og den peker GÅ DIT for å være i sonen som gir quest items.

 

og selvsagt mye mer. Prøv den bare du vill ikke angre

 

Den er WIN!

Endret av Dwagon
Lenke til kommentar
Sist Oppdatert 24 oktober ?

 

Questhelper kommer med oppdateringer vi wowmatrix med noen få dagers mellomrom, vet ikke om dette har noe og si, men er ikke carbonite litt utdatert ?

 

Virke som questhelper sammen men addonen: Lightheaded, er den beste kombinasjonen man har nå.

 

 

Kun et quest jeg har gjort som carbonite ikke hadde i databasen "fly fra a til b" quest.

Annet enn det virker det da meget oppdatert.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å bruke questhelper for første gang for et par dager siden. Utrolig bra addon...sannsynligvis den mest nyttige jeg noensinne har brukt (kanskje med unntak av slike addons som bytter fra tank til dps gear selvsagt). Jeg liker generelt ikke å queste så denne addonen leder meg "fort og greit" gjennom questene slik at jeg blir level 80 uten å stresse i det hele tatt::)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har Questhelper selv,men da jeg spilte WOW tidligere idag,flyttet teksten som jeg pleier og ha under kartet,(info om questene eller noe slikt..?) fra høyresiden,over til midten av spillskjermen min.Det var irriterende,men etter at jeg sjekket en ting på selve kartet så var teksten plutselig forsvunnet og jeg klarer ikke og få den igjen!

Alt det andre fungerer helt fint,men jeg savner denne teksten og vil gjerne ha den tilbake,men jeg finner ikke ut av hvordan.Noen som kan hjelpe meg?

 

Jeg installerte ikke Questhelper selv,det var broren min som hjalp meg og han har flyttet langt oppi nord i landet,så han kan ikke hjelpe.Prøvde og installere Questhelper på nytt,fant frem til siden her: http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...est-helper.aspx

Jeg trykket på Download,deretter på Manual Install,hvor jeg fikk spørsmål om jeg ville åpne eller lagre...Jeg trykket lagre,den spurte om jeg ville erstatte den versjonen jeg hadde,jeg trykket ja,den lastet ned,før vinduet plutselig lukket seg da den var ferdig.

Sjekket min WOW player...Teksten jeg savnet var ikke tilbake.Noe jeg gjør galt eller..?

Lenke til kommentar
Sist Oppdatert 24 oktober ?

 

Questhelper kommer med oppdateringer vi wowmatrix med noen få dagers mellomrom, vet ikke om dette har noe og si, men er ikke carbonite litt utdatert ?

 

Virke som questhelper sammen men addonen: Lightheaded, er den beste kombinasjonen man har nå.

 

 

Kun et quest jeg har gjort som carbonite ikke hadde i databasen "fly fra a til b" quest.

Annet enn det virker det da meget oppdatert.

Trudde begge addonsa baserte seg på samme database?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Carbonite koster vel 70,- i halvåret elns. Brukte den og synes den var utrolig bra. Men nå som jeg er blitt gjerrig og litt mer RP-lysten, altså lete etter quester selv og sånt, så duger questhelper når jeg trenger den.

 

Edit: Men nå har de tydeligvis 100% på gratisversjonen også når det gjelder quester også gett. Andre boller da jeg kjøpte den for et halvår. :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

har ingen problemer en Questhelper , det gjør jobben , trenger ikke tenke på noe .

 

@Antimorpher , i toppen av høyre hjørne der teksten er/ var burde det finnen en meget liten fikat som er nesten gjennomiktig , klikk på denne for og skjule / vise teksten.

 

 

kan fikse en skjermdump til deg senere hvist ønsket .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...