Skribenten_ Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg skal formatere dataen min og reinstallere windows for all crap og møkk som har hopet seg opp gjennom de siste årene. Og nei det er ikke fordi jeg har vært på redtupe eller lastet ned litt for mye ting fra thepiratebay. men fordi jeg her om dagen fikk en trojansk hest som nekter å gallopere til helvetes vekk, for min såkaldte "download world best free antivirus/spyware" program ikke greier å gjøre noe så enkelt som å delete selve filen. Så tusen takk til AVG og LavaSoft for å ha snyltet på RAMmen min i alle år til ingen nytte! Min Wow mappe er nå på hele 24gig, og jeg lurer på om det er mulig å flytte hele mappen over på en ekstern hardisk. Deretter reinstallere windows, og flytte mappen tilbake, og fremdeles spille wow uten at det oppstår problemer. Grunnen til det er at jeg 1 har loka CD'ene til spillet, og 2 det er ikke akkurat Rayman3D jeg skal instellere her, men er svært spill på 3 dvd'er som tar en del timer, og alt du kan gjøre er å slå ihjel tiden ved å sitte å smugtitte på andres facebook bilder. For du må bli værende forrand dataen uansett. Når pizzaen er klar og du omsider tror spillet er ferdig instalert, ja da skal patchene nedlastest og instaleres. Da kan du likegodt bare legge deg, for da er klokken blitt 23:30 og du veit du skal opp om 7 timer. Så ja...er det mulig å kopiere mappen til hardisken for så bruke den senere?
Shadow2007 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Du kan også spille spillet fra din eksterne hardisk. Kjekt hvis du ofte bytter PC. Ta hardisken under arma når du drar til slekninger med pc og vips. Du kan spille WoW der også
Walts Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 ja funker fint det, men kanskje litt lurt å slette litt gammle filer å slikt i wow mappen med tanke på at den er over dobbelt så stor som den skal være? ligger vel egentlig på 11-12Gb
Skribenten_ Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 ja funker fint det, men kanskje litt lurt å slette litt gammle filer å slikt i wow mappen med tanke på at den er over dobbelt så stor som den skal være? ligger vel egentlig på 11-12Gb ja men hvordan vet man hva man kan slette og hva man ikke kan slette?
Zash Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Du kan slette alle eldre patch filer... Rydde i screenshot mappen og addons mappa kan og hjelpe på =)
Leoron Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 har selv spilt fra min minnepinne uten problemer. ganske genialt egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå