Gå til innhold

Hva er din drømmejobb ?

Steamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg hadde en drømme-jobb, jeg var så heldig at jeg faktisk fikk den jobben :grin:

så, nå har jeg fått en ny, programmering(c++ eller lignende) hadde vært noe...

kan noe c++, lagde 3d-saker, små spill og slikt, men ga meg da jeg ikke hadde noe fornuftig å lage...

edit: dette er realistisk drømmejobb da.

Endret av aklla
Skrevet

Drømme jobben det må jo bare være jobben til Tony Stark :D

Men mest realistiske blir må det vel bli serviceiginør inn el\automasjon.. :( hehe

Skrevet

Trailer-sjåfør :D men etter et år bak rattet ser det ut som fornuften har tatt knekken på drømmene, så nå utdanner jeg meg til navigatør :( ca 5 ganger så høy årslønn, å dobbelt så mye fri. men fortsatt myyye morsommere å kjøre trailer da :D (kjører fortsatt ved siden av studiene)

Skrevet

Bonde faktisk.

Bodde på/ i nærheten av gård helt til jeg ble 9.

Problemet er at bonde er noe du er født til, med mindre du er rik og kan ta opp et gigantisk lån.

Skrevet

Lege :) Jeg har alltid innbilt meg at dette er en jobb som gir veldig mye. Det må være en god følelse å kunne hjelpe andre i jobben sin.

Skrevet

Fysiker :D Spesifikt kunne jeg tenke meg å jobbe ved CERN eller noen av de prosjektene her i norge som i samarbeid med CERN lager utstyret som brukes der.

Realiserer den ved stuider for tiden.

Skrevet
Lege :) Jeg har alltid innbilt meg at dette er en jobb som gir veldig mye. Det må være en god følelse å kunne hjelpe andre i jobben sin.

Uansett hvilken jobb du har, går det i bunn og grunn ut på å hjelpe andre ;)

Drømmejobb: Sjefsansvar, motivere og engasjere folk, styre egen bedrift, tjene penger på noe man har skapt selv.

Skrevet

Hadde drømmejobben i ca. 3-4 måneder før de fant ut at de ikke behøvde oss likvel. Tjente 5,5k/uka på å gå med en mobiltelefon i lomma for å vakte serverne til HP på kveld/natt og helgetid. Ila. tiden jeg jobbet der måtte jeg rykke ut én gang og åpne døren for en Relacom-tekniker. :D Det var lett-tjente penger det...

Skrevet

Min drømmejobb må være.

Sjef for f.eks : En elkjøp,lefdal,expert osv.

Sjef for en elektro butikk.

Tenk og få f.eks en Pc MYE billigere eller en tv, en vaskemaskin eller hva det måtte være :p

Det hadde vært digg ! :yes:

Skrevet

Siviløkonomutdanning fra Oxford university - jobb i First Securities med avdeling i USA - ledende stilling i konsernet - kjøpe opp rederi - tankskipsreder = cash!

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet (endret)

Flygeleder :-)

Endret av Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Uansett hvilken jobb du har, går det i bunn og grunn ut på å hjelpe andre ;)

Vel... må si jeg ser en viss forskjell på å kurere noen fra kreft og det å sitte i kassa på Rimi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...