Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere til å komme til level 70,80 eller en annen lel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg levla en bank-alt fra 1-5 "instantly" ved å gjøre en seasonalquest. Tror dog de har endret det så slike quests gir mindre xp på lavere level nå.

Warrioren min har brukt rett i underkant av 10 dager /played til 70, og det har vel gått med rundt 15 timer til på å komme opp til 73.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en ganske syk personlig rekord imo med RAF, 12 timer played til lvl 48. Men siden det er så grusomt lett å lvle med RAF, så kan jeg informere om at min personlige rekord til 1-70, før 1-60 XP'en ble nerfa, og selvfølgelig 60-70 XP'en, er 9 dager played, flat. Men her var det også rom for kortere leveling tid, vaset mye i de høyere levlene.

Skrevet

Første char; Priest. 26 days til level 60

Andre char ; Rogue 14 days til level 60

Tredje char: Shaman 10 days til level 70

Fjerde char; Warrior 4 days til level 70

Stor forbedring måste jag si :))

Skrevet
Første char; Priest. 26 days til level 60

Andre char ; Rogue 14 days til level 60

Tredje char: Shaman 10 days til level 70

Fjerde char; Warrior 4 days til level 70

Stor forbedring måste jag si :))

Det er jo ikke bare med at du forbedrer deg, men også at Blizzard har gjord leveling mye raskere :p

Skrevet

Jeg ble 80 på søndag morgen klokka 10, og det var med rundt 5 timer søvn hver natt. Jeg begynte rundt 03:00 den 13.

Dvs. 2,6 dager, eller 64 timer om du vil.

Skrevet

Nerowulf, Du sier noe der. Må nevne at shamanen var nevnet før den patchen som gjorde det lett fra 60-70 også. Presten og Roguen var levlet før 20-60 nerfen :p

Warrioren var levlet med mye selvboost :)

Skrevet

Den kjappeste levling metoden er recruit a friend. Kom til 60 på ca 1 dag, og det var uten fokusert levling så hvis du konser om å lvle med det kan du gjøre det på bare ett par timer.

Skrevet

Brukte ca. 36 days played på mainen min, men i virkeligheten så tok det nærmere 2 år fra 1-60 :p

Men til gjengjeld 4 dager fra 60 til 70 :D

Nå er jeg lvl 75, spilt jevnt fra releasen.

Grunnen til at jeg var så treg var fordi jeg ble hekta på twinker en periode. Var en av de første på Grim Batol som twinket sammen med et par irl-venner og har totalt rundt 20k honorable kills med ca. 300 wsg marks og 150 ab marks til sammen på 2x29 twinks og 2x19 twinks, etter at jeg har kjøpt alt gearet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...