Gå til innhold

E7200 eller tilsvarende for en budsjett-gamer


Krøllalfa99

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå alt for lenge sittet å ventet på å kjøpe pc, og prisene har bare blitt høyere og høyere.

 

Opprinnelig skulle jeg ha et system med E8400, men nå har den blitt for dyr for meg. Driver å ser litt på E7200/E7300 og alternativer i den prisklassen. Vil den være bra nok for meg sammen med et Radeon HD4850.

 

Jeg ønsker å klare å dra spill som Far Cry 2, Call of Duty 4 osv tilfrendsstillende. Men vil også være litt forberedt på fremtiden da jeg ser frem til spill som f.eks Operation Flashpoint 2. Crysis hadde ikke vært å forrakte heller.

 

Har dere noen tips til en prossessor som kan dra dette på budsjett?

Endret av mathiasfg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har nå alt for lenge sittet å ventet på å kjøpe pc, og prisene har bare blitt høyere og høyere.

 

Opprinnelig skulle jeg ha et system med E8400, men nå har den blitt for dyr for meg. Driver å ser litt på E7200/E7300 og alternativer i den prisklassen. Vil den være bra nok for meg sammen med et Radeon HD4850.

 

Jeg ønsker å klare å dra spill som Far Cry 2, Call of Duty 4 osv tilfrendsstillende. Men vil også være litt forberedt på fremtiden da jeg ser frem til spill som f.eks Operation Flashpoint 2. Crysis hadde ikke vært å forrakte heller.

 

Har dere noen tips til en prossessor som kan dra dette på budsjett?

E7300 kan ta Crysis lett. Har en kamerat med De samme spesifikasjonene som du nevner her og tar Crysis på high uten noen problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...