JBKnutsen Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Hei! Jeg er ikke sikker på om dette er riktig forum, så flytt tråden hvis den er feilplassert. Jeg bestilte en CS:S server i forigårs, og skulle legge til Mani Admin og WCS (Warcraft: Source). Etter å ha slitt i flere timer med å prøve å legge disse to Mods'ene til, klarte jeg til slutt å få Mani Admin til å virke. Men det meste er ett rot nå, og jeg vil starte på nytt igjen. Jeg har server fra Gameservers.com, så jeg gikk inn dit, og trykket på reinstall server. Ingen av filene ble slettet. Jeg tok etterpå og sjekket av "Full wipe" ved siden av reinstall server, men alle filene er fremdeles intakt. Hva gjør jeg? En liten guide på hvordan man installerer WC:S hadde også vært fint. Takk.
eXeCted Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Er det snakk om Warserver elle Publicserver? Warserverene til Gameserver støtter ikke mods. Har du FTP tilgang? Om ikke, snakk med Gameserver sin support, så ordner de opp for deg
JBKnutsen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Public. De har ialfall fortalt meg hvordan jeg reseter den fullstendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå