wiak Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 paypal har lagt til norsk språk i det stille! https://www.paypal.com/no/cgi-bin/webscr?cm...neral&nav=0
nomore Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Nice! Kanskje det blir mer stuerent å bruke det i Norske løsninger også da?
wiak Skrevet 14. november 2008 Forfatter Skrevet 14. november 2008 (endret) Nice! Kanskje det blir mer stuerent å bruke det i Norske løsninger også da? jau er fremdeles litt som mangler som sjekk av hvor ipen besøker er fra sån at den går automatisk til norsk osv får å bytte til norsk "Buy Button" så må man for tiden gjøre det slikt gå til https://www.paypal.com/no/cgi-bin/webscr?cmd=_web-tools så gå til "Tilpass utseende" > Tilpass utseende > Bruk ditt eget knappbilde skriv inn "https://www.paypal.com/no_NO/i/btn/btn_buynow_SM.gif" der uten " og " Endret 14. november 2008 av wiak
riroil Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Det var vel ikke i det stille. Jeg har fått mail om det og en påminnelse om å sjekke innstillingene.
nomore Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Og så la eg merke til at en av valutaene de nå godtar og ikke minst opererer med er NOK. Veldig bra.
wiak Skrevet 15. november 2008 Forfatter Skrevet 15. november 2008 Det var vel ikke i det stille.Jeg har fått mail om det og en påminnelse om å sjekke innstillingene. ja men det er ingen pressemelding Og så la eg merke til at en av valutaene de nå godtar og ikke minst opererer med er NOK. Veldig bra. det har det vert hele tiden, du kunne bytte til NOK i gamle engelske også
Nator Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Det er ganske smart å opprette flere "kontoer" i forskjellige valutaer hos PayPal, f.eks. NOK i tillegg til dollar, da du kan få penger overført i NOK til PayPal og så overføre dem til bankkonto i Norge uten å tape noe underveis pga gebyrer etc.
Mr.M Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Har ikke brukt paypal'n på en stund nå, så lurer på om det i forbindelse med omlegging til "norsk" også har blitt gjort noe med Unconfirmed Adress "issuet" for norske kunder?
Lilac1 Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Har ikke brukt paypal'n på en stund nå, så lurer på om det i forbindelse med omlegging til "norsk" også har blitt gjort noe med Unconfirmed Adress "issuet" for norske kunder? Det skulle jeg også ønske et svar på. Paypal kundeservice gidder ikke engang svare på henvendelsene mine angående det der.
wiak Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 (endret) har også Unconfirmed Adress Endret 30. november 2008 av wiak
TaZ Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 (endret) Har dere en visa/master kort knyttet opp mot paypal kontoen? Endret 30. november 2008 av taz
Otern Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 jeg har comfirmed address? kosta meg 10dollar som jeg fikk bruke på paypal. gjorde det når jeg åpna kontoen
Mr.M Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 jeg har comfirmed address? kosta meg 10dollar som jeg fikk bruke på paypal. gjorde det når jeg åpna kontoen Tror du forveksler med at kontoen din er Verified. Akuratt den delen får alle, og får også godskrevet innmeldingsbeløpet på konto. Har dere en visa/master kort knyttet opp mot paypal kontoen? jeg har iallefall bankkonto med VISA Mener å ha lest noe om at (unconfirmed address) beror på det norske banksystemet som ikke er "samkjørt" opp mot det amerikanske systemet som Paypal benytter. Om det så er PayPal eller norske banker som må ta initiativ for å rette opp dette, er uklart for meg. De fleste eBay selgerne bryr seg ikke om det, mens det finnes også de som konsekvent nekter å selge til deg (will only ship to confirmed addresses)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå